vrijdag 29 april 2011

Vreugdevolle vrijdag

Goed nieuws-oooooooooooooooooooo!!!

Net terug van de Transplantman en waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de spiegel was al aan het zakken.
Hij is nog te hoog, maar geen 80 !!! meer.


Ik ga dus gewoon naar Italië!!!
Morgenavond nog een keertje prikken en dan tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gaan met die banaan!
(Komt dat Italiaans babbelen (zie vorige post) toch van pas hè!).



Zoals het een goede Transplantman betaamt, drukte hij mij nog wel op het hart om als-je-blieft bij het minste of geringste te bellen en goed uit te kijken.
* Waarom denkt iedereen toch steeds dat ik dat niet zou doen? Snap jij het?

Ik antwoordde: 'Ah, t is maar een weekje hè…'.

Geschokte blik van de Transplantman: ‘MAAR een weekje? Dat weekje van jou bezorgt mij grijze haren!’.


Maar gelukkig- gelukkig, kwam het dus allemaal weer goed.


Oh en ik was natuurlijk nog even bij mijn TX-Sis.

Kiddo! Op naar de TX-proof- sushi, in plaats van al die meetings in Ziekenhuisland!!!
Gauw weer naar huis hoor, nu is het wel weer genoeg!

22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteeeeeerd!! Echt super zeg! Al het duimen heeft z'n vruchten afgeworpen (om maar even zelf met de eer te gaan strijken). Met wie ga je eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaa ja dat heeft zeker geholpen haha!
    Thanks voor het duimen iedereen!!!

    We gaan met de MissSissen en MrPapsie en MrsMamsie! YEEEEEEEEEEEEY!!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws!!!ga je nog missen als je EEN WEEKJE weg bent! Als ik me soms zorgen maak over m'n kleine meisje die al bijna!2 jaar beter is na leukemie denk ik aan jou en lees met een lach je geweldige, opgewekte, grappige verhalen en realiseer me elke keer weer PLUK DE DAG!!!!
    Ik wens jullie een super reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier!! 'k Kijk uit naar je verhalen over Italië!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig is de spiegel aan het zakken! :)
    Fijne vakantie!

    x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ciao bella :-)

    Un abbraccio e baci Adriano

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag dat weekje van jou een vlotreffer worden!!!
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat weet je t weer altijd spannend te maken...

    Veel plezier!!!!!

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pfoei, dalende spiegel, gelukkig maar! Fijn dat je er even tussenuit mag - geen bijzondere dingen eten ajb!! - en een heeeeele fijne vakantie!

    digitale hug

    oh, en neem een dingetje haarverf voor de Transplantman mee? Tegen de grijze haren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig meid!!! Tis je zo gegunt!!

    Geniet ervan!!

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOOW 80?:O!!!!! Jemig!! Fijn dat ie gezakt is en je op vakantie mag!!! Weten ze nu al waar het door kwam? Want 80? Ik bedoel 80!!???!?!? Seriously :P
    Ik dacht dat ik al hoog zat met 28 :P

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waahahahaa Tamara, dat dacht ik ook inderdaad ja: WTF 80?!?!
    Ik wist niet dat dat kon hahaha.
    Maar ja. Dalende is dalende he!
    Jippie!!!

    Ohja, 'mijn' T-Team dacht niet dat t aan de groene thee lag, by the way...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @MissPiggy
    Dacht eerst dat ik het niet goed las TACHTIG.
    Heeft je transplantman er een zinnige verklaring voor? Betekent toch dat alle l.eucocyten het gebouw hebben verlaten. Van één zuchtje wind ben je dan toch hardstikke ziek?

    X Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wat gek, ik vraag me echt af wat er kan zijn dat het ZO hoog kan stijgen! Dat komt toch niet zomaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ja idd.
    T komt wss doordat ik 2 wk geleden was verdubbeld van dosis omdat de P.rograft te laag was.
    Maar daarna is -ie niet meer geprikt, dus toen is dat maar opgestapeld en opgestapeld.
    Dat hadden zij als verklaring.

    Hahaaha Ad, nu maar hopen dat het niet gaat waaien he!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel veel plezier Djuna!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Komt wel goed daar in bella Italia, met of zonder wind! Jij gaat gewoon onwijs genieten en al die endorfine en adrenaline die dan vrijkomen halen die 80 verder naar beneden en jouw gemoedstoestand juist verder omhoog (als dat nog mogelijk is tenminste) Nee seriously, you rule now (wel verantwoord uiteraard, maar hee, what's new) De cappuccino's zijn to die for daar en je hebt er heus genoeg after-transplant-proof eten. Veel plezier, enne...neem genoeg charmes mee. Heb je miss nog nodig bij de douane...

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet van je vakantie. Hoef ik je niet te zeggen, volgens mij doe je dat al volop van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hei die hei,

    Mooi dat 'het' daalt en dat je de waarschijnlijke oorzaak ook weet. Weet je, die TPMan heeft zelfs onder jouw blogvolgers iemand gekregen die 'm erg OK vind. Ongezien....
    Fijne Koninginnedag, take care, en trusten voor zo,
    Kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Okee ja dat kan natuurlijk. Maar ze kennen ook geen maat dan weer, meteen verdubbelen pff:P In UMCU moet je dan een week later weer prikken om te zien of het dan wel goed is.. Wel beter vind ik

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Whoeehoee goed nieuws lekker naar Italie! Geniet ervan he!

    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woow, goeie berichten!! :D Heeel veel plezier in Italie!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen