woensdag 27 april 2011

Wederom- woensdag




Hahaha zo zit je op de grond.
En zo zit je aan de grond.




Waaahahaha nee hoor, zo erg is het niet.

Net terug uit Ziekenhuisland alwaar ik mijn bloedjes van buisjes bloed heb afgegeven om de nieuwe spiegel te bepalen alsook de nierfunctie, *want die nieren van mij zijn oh zo- jofel.
Voor nu een beetje voorzichtig zijn met euhm, (zieke) mensen en drukke ruimtes met airco enzo.
En dan ga ik super- stabiel naar La Bella Italia!!!
Woooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


Trouwens, iedereen thanks voor de tips gisteren!
De Transplantman ging het checken, hoe het zit met de groene thee.

10 opmerkingen:

  1. Leuke foto ;)
    En ontzettend gaaf, van Italië ;D

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ben ik toch wel erg benieuwd waarom je daar op de grond zit. En misschien nog wel meer naar wat al die mensen om jou heen doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaa al die mensen vinden mij gewoon the center of the world! Waaa nee hoor, was bij Milow. Ik konnnnn niet meer haaaha!
    xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooh nog steeds Milow! Ja dat had ik twee dagen later niet meer verwacht, haha! En duuuh dat mensen jou the center of the world vinden! Jeweetzelf;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto! Enneh veel plezier in Italië!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto:)

    Enne idd die groene thee, ik probeer het gewoon niet weet je:P Dan kan het ook geen kwaad;) Maar ben benieuwd naar Transplantman zn antwoord!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top hoor dat je naar Italië mag! Is dan toch het nadeelvan zo'n blog. Ook de transplantman kan precies bijhouden hoe druk je bent. Dus je kunt moeilijk met je allerliefste glimlachje zeggen dat je hele dagen rust houdt... You just live your life to the fullest!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg nou eerlijk groene thee. Dat drink je toch ook niet voor je lol. Niet gek dat je lichaam daar tegen protesteert. Zelfde geldt voor appelsap. Als ik dat ga drinken, nou dan ben ik echt heel erg ziek.

    Spannend hoor, wanneer heb je de uitslag? En moet je vrijdag weer langs bij lotx-man.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. http://www.transplantbuddies.org/tbx/messages/7/269033.html?1283421522

    Je moet transplantbuddies volgen! Daar heb ik al lang geleden gelezen over groene thee. En over meer dingen, behalve de Grapefruit.. Zoals, granaatappel?

    Hopen dat je fk-level snel weer beter is!

    BeantwoordenVerwijderen