woensdag 27 april 2011

Wij werken aan herstel- woensdag

Wat doe je als je –jup, nog steeds- mensen moet vermijden?

Juist!

Hoelahoepen!
Is gelijk goed om een denkbeeldige ‘niet betreden- grens’ om me heen te creëren hè…

Je wist het misschien nog niet, maar hoelahoepen is de nieuwste rage!
Er zitten aan de binnenkant van die ‘massagerondjes’ en die zouden er dan voor zorgen dat je slank wordt.
Blijkbaar.

Lekker bij MissPerson in de tuin, zij was vandaag jarig!
WOOOHAAA!!!



Goed voor de 'vetjes' dus. Maar euhm, wélke vetjes nou precies, MissMorrie?


Het P.rograft- verhaal is nog niet geëindigd, werd vanmiddag weer gebeld en het is nog niet goed.
Zelfs nog steeds ‘toxisch’.
En inderdaad, de nierfunctie is weer whoopsie- nog-minder-top-dan-eerst geworden natuurlijk.

Nu moet ik vrijdag weer terugkomen en ook:

ZATERDAGAVOND.
(We vertrekken op zondag).

Hahaha ik zei: euhm, waahahaha dat is Koninginnedag!
Hij: ik maak geen grapje.
Ik: nee, daar was ik al bang voor.
Hij: en met Koninginnedag heb ik niks te maken.
Ik: i know.
Hij: ik vind het ook vervelend hoor, maar het is ECHT BELANGRIJK HOOR DJUNA.


Dus.
Dan luistert deze brave ziel maar hè!

Hahaha naja, ik doe natuurlijk ALLES om naar Italie te mogen gaan, en ach, zolang ik steeds weer naar huis mag na m’n dagje Ziekenhuisland, is het ook wel te doen.

15 opmerkingen:

  1. hee djuun,

    hihi hoelahoepen!! Ik heb het niet gekund!! Ben ik te klunsig voor denk ik haha.

    Hopelijk zijn je waarden snel beter...zou jammer zijn als het Italie in de weg zit!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhh ik duim echt héél erg voor je. Hoop echt dat je reisje door mag gaan. Italie loopt natuurlijk niet weg, maar toch...het zou zo leuk zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook duimen... En die hoela, die staat je goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lieverd!!!

    Hij vind het echt net zo rot als jijzelf en ze zijn zo zuinig op je....

    Ik hoop dat het hoelahoepen nog helpt ..... miss is dat het wondermiddel!
    Ook hier is het duimen geblazen...

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat word nog even spannend dan..En wat als het zaterdag avond nog niet goed is? Mag je dan niet weg? :(

    Ik ga keihard voor je duimen meid!! Het moet goedkomen!

    Ik heb hier thuis ook nog ergens in een stoffig hoekje een hoelahoep liggen! :P Ik vind dat altijd best vermoeiend! Hihi..

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik duim heel erg voor je dat je reisje naar Italië door gaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brave ziel!!!
    Hoop echt dat het lukt!
    Geloof dat er meer "brave zielen" hun uiterste best doen en IEDEREEN jou gewoon "weg" wil(haha)
    Hoelahoep jij maar rustig verder levert mooie foto's en vooral t'slankt af!!
    Good luck GO 4 IT
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Da's nog eens een echte alternatieve koninginnedag.. 'k zou een oranje tompoes voor de Transplantman meenemen. Enne.. ik hoop dat de uitslagen goed genoeg zijn om weg te kunnen.

    Hang in there!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben al aan het duimen hoor Djuun.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Djuna,
    ik hoop zo voor je dat je naar Italie kan en mag!!! We duimen mee hoor.
    Maarre euh hoelahoepen? je moet toch aankomen in gewicht ;-) niet teveel bewegen dan hoor (hihi) Maar wel knap dat je het kan. Ik kan het echt niet :-)
    liefs
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop voor je dat het reisje zonder problemen door mag gaan!!!

    En hoelahoepen, is dat een speciale of "gewoon van de Intertoys"? Volgens mij krijg je er ook een slanke buik van en dat lijkt me leuker dan buikspieroefeningen.....

    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je veel sterkte en even doen wat ome dokter zegt. Heel veel succes dat je zondag toch kunt gaan.
    Zal weer even duimen voor je.
    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. MissMorrie28-04-11 18:15

    Whahahaha.....Djuna???!!!!
    Hier was ik dus al bang voor hè! ;)

    Heb je vandaag een relaxdagje gehad?

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hei die hei,

    ook ik hoop dat je lijf in de herstel-mode springt en dat het zondag een Italië rit gaat worden. Overigens een hele topTPM, die net als jij er alles aan doet om je op reis te kunnen laten gaan! (waarschijnlijk onder het motto: MissPiggy veilig op reis laten gaan is een stuk makkelijker dan haar te stoppen....)

    Groetjes, kuzzz en een hele positieve dag morgen,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heej Djun,,

    Dat reisje gaat gewoon door ej ;) (al wordt het misschien toch nog spannend)
    We duimen met z'n allen die P.rograft spiegel gewoon omlaag.

    Ik heb thuis ook een hoelahoep, ik was er heel fanatiek mee, al moet ik toegeven dat hij de laatste tijd onder de bank ligt hahaha

    BeantwoordenVerwijderen