woensdag 6 april 2011

Wij Weten Wel Wat het goede leven is- woensdag



Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa terrasdag vandaag!

Als dit niet ‘het goede leven’ is, dan weet ik het ook niet meer!



Ohhhh en in het kader van ‘Zingen met het Raam Open’, hebben MissMorrie, MissPerson en ik gisteren een avondje SingStar gedaan!

Waaaaaaaaaaaaaaa en zal ik je iets heel leuks vertellen?
Ik had gewoon adem OVER.

Voorheen kon ik maar met moeite 1 liedje zingen en dan haalde ik nooooit goeie punten,
Omdat ik steeds zo benauwd was.
(I blame de adem hahaha, maar het kan natuurlijk ook goed zijn dat ik vals zong haha!)

En nu!

Zingen met het Raam Open is The Best hahaha!


(MissPerson euhm, daar heb ik alleen een FILMPJE van... maar die bewaar ik tot de dag dat ze gaat trouwen, is 'leuk' voor d'r... ohhhh, hoe gemeen van mij!)

9 opmerkingen:

  1. Zing er maar flink op los meid vals of niet!! en geniet van het goede leven,maar dat is jou wel toevertrouwd.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het goede leven!! Precies! Dat dacht ik dus vandaag ook toen ik op het terras, in de zon met een glas prosecco (ik doe net of ik decadent ben-student), zo heerlijk! Dat is echt het goede leven he?
    Echt supergeweldig dat je nu gewoon lekker lang vals kan zingen!! Vind het zo gaaf voor je!
    En leuk ook, voor MissPerson, ik denk dat ze nu al uitkijkt naar de dag dat ze gaat trouwen (..) ;)

    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIT IS ECHT HET GOEDE LEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GENIETUE!SUPER
    TUUUUUUURLIJK ben jij "THE BEST" bij het open raam zingen.HEERLIJK
    Voor het filmpje van Miss Person:Hoe lang is de "wachttijd" eer onze nieuwsgierigheid bevredigd wordt???(of is dat in gesloten kring?)
    Take care
    LOVE YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daarom win ik dus nooit met sing-star!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Terrasje pakken én lekker zingen! Hoezo goed bezig? ;)
    (oh, en als je maar heel veel zingt is het vanzelf niet vals meer... kwestie van oefenen. en singstar winnen, hehe)
    x bente

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer goed bezig meid en super dat je nu onbekommerd gewoon (vals) mee kan zingen!! Wel een beetje zielig voor MissPerson hoor: ik ga over 3 maanden trouwen en ik let ook echt op wat ik wel en niet doe: je weet nooit wat je terugkrijgt op zo'n dag hahaha.

    Geniet ze meis, maar volgens mij hoef ik dat niet te zeggen: doe je toch al ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En daarom won Marcia dus met Singstar en niet ik ;) hahaha. Op 2x na..

    Maar lekker hoor, dat is inderdaad Genieten met een hoofdletter!! Keep on going, I'd say.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Miss Person08-04-11 19:35

    ... voor de nieuwsgierigen: Ik ga dus nu écht nooit trouwen. Vergeet t maar... no-no-no...never


    :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag:
    Utrecht, longen NET op tijd.
    Bij jou ook, maar dan anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen