woensdag 13 april 2011

Wooowie, ik mag op vakantie- woensdag

Wie keek er gisteren, net als ik, ‘Herrie in het Hotel’?
Tja, ik normaal niet, want dat is de tijd van ‘Modern Family’ (jaja ik weet het, ik volg té veel programma’s. Maar ja, at least I own up to it, right…)

Maar dit keer keek ik dus wel het programma waar Meneer Reijmers en Herman den Blijker hotels redden.

En ik schreef al eens eerder over hoe topkoks heel goed dokters hadden kunnen zijn.


Maar nu!

De kers op de taart!
De krenten uit de pap!
De boter bij de vis!
De slagroom op de roomsoes?

In ieder geval, daar waar Abraham de mosterd haalde;
Topkok wordt filosoof.


En dat vind ik nou mooi he.

Hij zei namelijk;

‘Tja, uiteindelijk is het leven ook gewoon een gebakken ei’.

Naaaa!
Hoe briljant!

Het leven als een gebakken ei.
Wat heerlijk.

Een rond eitje met in het midden een gele –nog hele- dooier.
Maar hij kan maar zo stuk gaan, die dooier.
Daarom kan je –em beter, met een beetje zout en peper (en eventueel kaas, net wat je lekker vindt) gelijk opeten.


Want voor je t weet is ie afgekoeld of is je dooier gestold.
Dat is de reden dat we vandaag ook DIK gefeest hebben,
Naar aanleiding van mijn Super-dagje in Ziekenhuisland!

Lieverrrd- Transplantman was mij zeer goed gezind (hij vroeg zélfs niet naar mijn temperatuur!) en gaf toestemming OM NAAR ITALIE TE GAAN IN MEI!!!

WAAAAAAAAAAAA!
Hij was ook erg tevreden over mijn longfunctie (met 2 procent gestegen, naar 72%, woooooohaaaaaaa!).
En zodoende werd het bij thuiskomst hoogste tijd om te gourmetten, nietwaar?


Eerst een beetje 'workout' na ons etentje hahaha...


Duidelijk gevalletje 'uitgeteld'.


En dan is het hek al gauw van de dam hè...




(We hebben trouwens gelijk geboekt, het reisje naar Italie. Naar Florence gaat het!!! Wooohaaa!!!).

16 opmerkingen:

  1. Hahahaha... sure... workout....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHEOHOEHEOEEE wat super meid!!
    Tassen inpakken dan maar :P ?

    Alvast heeel veel plezier. En aan voorpret zal het vast ook niet ontbreken!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Florence (Firenze voor de Italianen) is een schitterende stad! Goeie keus dus. Wat super dat je op vakantie mag zeg. Mooie nageltjes trouwens, al zijn je teennageltjes nog wat kaal, maar die komen ook vast straks als je naar Italië gaat? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waah geweldig meid!!!
    Lekker er even tussen uit! Heerlijk!

    En goed bezig die LF van jou!! :D

    Toppie!!

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woeh!!
    Het leven is een gebakken ei!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk voor je, Florence.... Geniet veel en veel en veel.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha! 'n Gebakken eitje eten in Firenze, ik ben jaloers. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker zeg!!! Heerlijk naar Italië! Geniet er maar lekker van!
    Enne, ik kijk Glee en daarom meestal dan ook maar Modern Family al vind ik dat eigenlijk niet zo maar gisteren was het opeens wel grappig haha dus je hebt wel wat gemist ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alleen maar goed nieuws!!Houden zo!
    Zo te zien was het gourmetten een succes!
    Heerlijk naar Italie!
    Sweet dreams
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie, Florence, geweldige stad, dat wordt GENIETEN!!
    72% ik ben jaloers en het wordt waarschijnlijk nog beterderder!!


    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hei die hei,

    Binnen een half jaar naar Florence. Met een dikke voldoende voor 5&6, die 70% net niks vinden. Heerlijk gevoel om mét zoveel lucht de wereld in te gaan.

    Kuzzz&trusten,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf meid,

    Nou dan zie ik je heel misschien op Schiphol.

    X Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  13. He djun!

    Wat heerlijk dat je naar italië mag! Ben ik nog nooit geweest, lijkt me mooi!! Wel shoppen daar dan eej!!
    Kom je voor 13 juni nog op de afdeling? Is nl. mn laatste dagje.. ga naar roosendaal..

    Groetjes liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowwwieee wat een toplongfunctie! En helemaal super de super dat je lekker naar italie gaat. Geweldigg joh!

    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Firenze, djuna e in arrivo!!
    Stanno progettando di avere una bella cena.
    Pizza, spaghetti,risotto,linguine, cappucino, sorbetto di lemone, tortas, mmmmmmmmmm.
    Grazie mille doctore!!!

    Ciao cobie.

    BeantwoordenVerwijderen