zondag 17 april 2011

Zegeningen tellen- zondag

Ik voel mij zo’n gezegend mens…


Zo
Gelukkig.



Jippie! We zijn er!!!


Volgens mij vond ze ons hart-stikke lief!


Cool hè, Ridder- Djun in Rijk- Raveleijn!


Euhm, veel lol met die hoed dus.


Trippin' in het Carnaval Festival...




Rara wie zijn dit...


In 'het Schip', met MissSis!


Op weg... naar de Vliegende Hollander! AAAAAA WAS KEI- ENG HAHAHAHA!


Zie je... Blessed hè, zo'n heerlijke dag met zulke Missen!

Oh en! Het Sprookjesbos komt morgen.
Dat is natuurlijk een verhaal apart...

17 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er leuk uit meid!! :D met alle Miss'en :D
    En ook nog ijsjes macdonalds of iets anders heerlijks gesnoept? haha


    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhhhhhhhhhhh leuk!!!
    Wat heerlijk zo allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MissMorrie17-04-11 21:30

    Het was zo leuk!
    Vooral jouw gezicht en 'gekrijs' bij de vliegende hollander!
    Peter (en de draak) had(den) je moeten zien! :P

    XXX voor alle missen! Het was een topdagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah, wauw, helemaal goed! Weer lekker aan het bijkomen en nagenieten (supercombi)?
    x bente

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In 1 woord: Girl Power.
    Uhhh. 2 dan.

    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er héél gezellig uit!! Ben benieuwd naar je verhaal morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogen deze fotos meteen in de reclame krant van de efteling , ik wil er meteen ook naar toe!!!!
    Had je nog een wachtrij ergens?
    Voor alle missen, jullie kunnen er wat van ,
    liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu de rest van de week dit liedje in jullie hoofden? :-)))
    http://www.youtube.com/watch?v=OPqTXL8vMh0&feature=related
    Of liever deze:
    http://www.youtube.com/watch?v=DucZ5PjWnR0&feature=related

    Het plezier spat van de foto's af.
    MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. miss person18-04-11 00:07

    Mmm ik ga die linkjes van irène natuurlijk nu niet luisteren...ik denk dat dat heel verstandig is van mij.;) Nu wel nog even Adele. Much better. Haha. Volgende keer gaan we met zn ALLEN (amber? ;) haha) in Joris en de draak.....5e keer Efteling dit jaar vind ik helemaal niet erg, vooral niet met jullie!!! :)
    Truste!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bijna de hele week wordt 21 graden voorspeld...wat ga je doén, meisie?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha vette shit dames!! Uhh ik kijk altijd ravelijn op tv whahahaha " waar raven ruiters zullen zijn" hahahaha shame on me!!

    Xxxx lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie Missen-foto! Meiden, dat hebben jullie weer goed gedaan met elkaar. Wat gaat het verder worden, deze mooi-weer-week? Picknicken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke foto's, zo te zien hebben jullie het erg leuk gehad. Het weer was ook prachtig, een gezegend mens en een gezegende dag, das te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Carnaval festival is tha best ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat Super mooie foto's van een vast Super mooie dag!!
    GENIETEN!!!
    Take care
    Love yoy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. djuna, ik wil details over ravelijn!! is t wat?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk! Ik krijg gelijk zin om ook te gaan, vooral met dit lekkere weer :)

    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen