zaterdag 23 april 2011

Zo voelt dat dus- zaterdag

Ik ben het.


Nooit gedacht maar nu toch…


Gezonde-mensen-ziek.

Hahaha. Die zag je niet aankomen hè.

Maar het is wel zo.
Ik had al een vermoeden kunnen krijgen toen ik eergisteren schreef dat ik zo moe was.
Moe is teken 1.

En vannacht, ja hoor.
Gezonde-mensen-ziek.

Maag helemaal niet ok.
Lamlendig.
In bedblijf- ziek. Dat idee.

Niet benauwd, niet hoestennnn,
Eigenlijk heel gezond, maar dan even niet.



MrsMamsie is hier om euhm, mij in mijn oneindige behoefte aan s.puugbakjes te voorzien.

Maar ook, deed ze dit (nog wel een vergeefse poging tot nu toen, maar hé het gaat om het idee hè):

Aaaaaaah. Zo worden gezonde mensen dus gezond!

17 opmerkingen:

  1. Hey Meissie,snel weer beter worden hoor!! En dan weer rond rijden in je rode wagentje ,genieten van alles
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, barbeque-ziek... had dat ene burgertje toch net wat langer moeten bakken..

    Oh, en 'gezonde' mensen eten daar dan ook SLA bij. En Tomaaaaatjes. En Paaaprika. Kwamkwammer. Olijfkes. Beetje ui misschien. En dan een lekker dressinkje. Echt, is aan te raden. Misschien dat meisje maag het ook lekker vindt ;-)

    Sterkte meis, snel weer opknappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He bah wat vervelend dat je wat ziekig bent. Maar je bent vast snel weer beter met zoveel fruit, want het is natuurlijk drie keer niks om ziek te zijn met zulk mooi weer buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MissMorrie23-04-11 19:58

    Echt zo balen!
    Gelukkig dat je mama zo lief en goed voor je zorgt!
    Hopelijk ben je snel weer beter lief!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach dreutel,

    Sabine heeft het al heel mooi verwoord. En gisteren gaf ik al een hintje.
    Hopelijk is het snel over.
    Goed luisteren naar MrsMamsie die weet wel hoe je dit varkentje moet wassen. :-)

    XXX Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beterschap meid.
    Hopelijk blijven je longen in orde ! ;)

    gr Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat je je nu ellendig voelt, is het ook wel een soort van 'cool' dat je nu 'gewoon' ziek bent toch?? Of niet? Zo van; ach, ik voel me morgen (of overmorgen) weer beter, en dan is alles weer goed!!:)
    Beterschap en laat je maar goed in de watten leggen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je vlug weer beter bent,laat je maar lekker verwennen door je mama :)

    Liefs - Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Djuna,ik kom net thuis,het was heel goed.Doe maar snel beter worden,dan ga we het gewoon nog een keer vieren!

    X! Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vanuit t zeeuwse een beterschapszoen.......
    die werken bij gezonde ziektes oook heel goed!!!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beterschap meis! Laat je lekker verwennen door je moeder en dan komt alles weer goed! :D

    X Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. o ik leef met je mee. ben ook gezonde mensen ziek. ik zie het mooie weer buiten maar voel alleen mn halve hoofd wat is opgepropt met nare substantie. en een keel waar jij als broncho ervaringsdeskundige vast veel bij kan voorstellen.
    zonde he, met dat mooie weer :-((,
    afijn, als jij zo doodgeknuffeld wordt door je moeder met al dat fruit, dan ben je er zo weer bovenop, kan je weer in de djunaversnelling. nu sta je gewoon even in zn vrij..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap meissie!!
    Ik hoop dat je je vandaag al weer wat beter voelt en dat je nog lekker kan genieten van het Paasweekend met lekker eten! :)

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah nee dat is wel balen zeg! Beterschappies en snel opknappen hoor! En hopelijk kan je toch nog een beetje van het weer genieten.
    Xxxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap hoor;) Kwas vorige week ook ff een dagje ziek, idd met een grote spuugbak. Het is naar, maar het is toch echt stukken minder erg dan ervoor:P Vind ik dan :) Het is t e handelen. En idd, lekker veel fruitjes eten!

    xxx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen