dinsdag 10 mei 2011

Dadels, donuts en drop wil ik! dinsdag

Honger!!!!


Man, ik heb honger.

Het is sinds donderdag geleden dat ik heb gegeten en dat gaat een mens niet in zijn hongerige maag zitten.

Mijn maag die altijd het laatste woord wil hebben.
Ook al heb ik hem verteld dat, als hij niet gaat werken, de Koe weer om de hoek komt kijken,
Hij wil niet.


Maar hij heeft nog nooit pijn gedaan.
Dat vond ik zo tof van –em!

Tot gisterenavond.

Ohhhhh ik dacht even dat ik een DIOS in mijn maag had hahahaa.
Dokters van de avond niet zo blij, want ikwildeweerM.orfine natuurlijk.

Vandaag kwam daar dan toch de reden boven water, waardoor mijn maag zo aan het ‘ik ben Boeddha en ik neem mijn rust’- en was.
De CT-scan heeft licht in de duisternis geboden.


Ontsteking.
Plus de C.leanPrep (die ik al sinds zaterdag niet meer kreeg omdat ik er zo misselijk van werd) zat er nog in en maakte dat mijn maag de grootte van een boxbal had verworven (woorden van de doc *overdrijven is ook een vak hè…).

Hahahaa je kunt je nu natuurlijk afvragen wat die CleanPrep dan voor nut heeft gehad hè.
Zeg maar geen nut.



Nu hebben ze mijn maag leeggehaald en waaahahahaa HEB IK TOCH EEN HONGER.

Alleen ja, hij werkt dus nog niet.

Ken je Sjaakie en de Chocoladefabriek?
Daar is zo’n snoepje en als je dat eet, dan proef je een driegangenmenu.


OHHHHH ik wou dat we in sprookjesland leefden, in plaats van Ziekenhuisland.
Dan zat ik nu met zo’n snoepje op m’n bank, er passen er vast veel van, in die boxbal-maag- zonder-werking van mij hahahaha.


Oh, nog geen zwaaiende foto’s van mij hoor.
Het Italie-bruin heeft plaats gemaakt voor Ziekenhuismisselijk-wit hahahahaha, vandaar.


15 opmerkingen:

  1. Een wonderlijke combinatie, drop, donuts en dadels maar gelukkig ben je er zelf weer!! Al is het dan nog niet erg jofel. Wat vervelend dat je maag zo aan het klieren is. Wel fijn dat ze de oorzaak hebben kunnen achterhalen. Ik hoop dat hij nu snel weer Boedha-af is en je al die lekkere dingen weer kunt eten. Of anders dat er heul snel zo'n snoepje wordt uitgevonden!!! Alleen hoop ik niet dat die Oempaloempa's dan bij je langs moeten komen want dat liedje krijg je niet snel meer uit je hoofd... Sterkte meis en foto's komen vanzelf wel weer!
    Groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer moet je geduld hebben Djuna,tis toch wat he .Maar er komt weer een moment dat je alles weer lekker kunt eten al moet je daar nu niet echt aan denken Beterschap meisss
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, met bosbessentaart als toetje en weet je nog wat er toen met het meisje Violet gebeurde?

    Haha de docs zullen opkijken als er een reuze bosbessendjuna in je bed ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blij je weer "te lezen"
    Snel weer beter en "lekker"eten!!
    Iedereen duimt op hoge snelheid
    Jij gaat er gewoon voor!!!!!
    We love you

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om weer een 'eigen getikt stukje' te lezen!

    Sterkte Djuna! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer achter het toetsenbord kan.
    Vandaag maar snel naar je bedje en .... dromen van die overheerlijke spaghetti, tiremasu, capuciano ...
    Je maagje heeft er morgen vast wel zin. Wel beginnen met een bouillontje en niet meteen met 3D's.

    X Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé gatver een maag die geen zin heeft. Laat je lekker verwennen door de zonnige zusters en misschien kom ik morgen nog even een kadootje afgeven als je dat ziet zitten natuurlijk!
    Sterkte en ik denk aan je!
    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'Mijn maag werkt niet, hahaha.' Een bizar gevoel voor humor kan je niet ontzegd worden.
    Maar hup, maag, aan het werk. Djuna heeft hier geen tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat ze de oorzaak gevonden hebben, niet fijn dat er een ontsteking zit. Gauw weggaan hoor Mr. Ontsteking, dan kan Djuna weer snel genieten van dadels, donuts en drop ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooooooohhh.. sterkte!! Je hébt tegenwoordig kauwgummietjes met heel veel smaken.. ;-)

    Hop, maagje-lief... aan het werk! Tsk, wa's dat nou.. een niet werkende maag.. zou ik ook niet doen met een ontsteking en van die fijne meuk erin..

    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als troost ,hoe lang duurt het voor je maag krimpt, heb ik je op je hotmail een mooi filmpje gestuurd. Gebrek aan kennis , hoe ik het hier zet.Liefs voor jou van pina en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Djuun,

    Hopelijk gaat je maag toch weer doen wat hij hoort te doen!!

    Ik duim!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hej Pig, hoop dat je een goede nacht hebt gehad!
    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed om weer een blog van jou te lezen!!
    Het is wat met die maag van jou! Hij moet toch maar eens gaan wennen aan meer van dat lekkere eten. Hoop dat je snel opknapt!!
    Dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Djuna,

    Las pas sinds vrijdag je blog weer, dus heel wat gemist zo te zien, vandaar ook mn vrolijke sms vanmorgen :?.
    Wel fijn om te horen dat je weer honger hebt, dat is een goed teken. :D
    Keep up the good work

    xxx Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen