dinsdag 3 mei 2011

Dolce- dinsdag

Het is zo onwerkelijk.
Waaauw.


Eerst kan je niks anders wensen dan een beetje lucht om naar het toilet te lopen,

En op een dag zit je in de zon met een cappuccino op een Italiaans balkon.


Ik weet niet of we grootse dingen doen.

We doen de ‘gewone’ dingen.
De touristische dingen.


We gaan op in de menigte.
In de stad.

Ik loop alles
Ik ben niet moe.
Ik heb lucht genoeg
En ik drink elke minuut.





Kijkkkk, heel TX- verantwoord: IJskoffie- 'van 't fabriek'!

Hahaha, zie hier: een betere versie met nog onaangeroerde pasta!

-

17 opmerkingen:

  1. Geweldig!!
    Drink niet met mate, deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallóóó,

    Si, si si, la Vita è bella!! Aria non ha ieri e non domani. Aria di oggi, sta vivendo.

    Saluti, amore e kuzzz
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede avond daar in Italië!! Dit is OPTIMAAL GENIETEN!!!!Jullie beheersen dat uitstekend, zo te zien!
    Wij wensen jullie nog veel plezier in BELLA ITALIA,
    Groetjes van Joke en Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeeh ziet er lekker uit die pizza en pasta!!
    Mag ik ook een hapje? :P

    Veel plezier nog meid!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je al Tripa de Firenza geproefd??? niet doen hoor!


    Ciao, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer geweldig uit meid!! :D

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whoeoeoeo hell yeah!!!
    geniet!!!

    dikke kus lielie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er cultureel, gezellig en lekker uit!
    Eerste foto "drink je elke minuut"
    Daarna weer ijskoffie!!
    Heerlijk om te volgen SUPER!!
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit, Djuun.

    Mogen we morgen een foto van MrPapsie. Geloof dat ie al de foto's maakt.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zit jullie moeder nou aan het bier??? ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Djuna,echt schitterend wat we allemaal weer kunnen,ik kom net uit de kroeg rollen,gewoon op dinsdag,mooi toch dat dit allemaal weer kan.We kunnen weer genieten!!!

    X! Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil terug! Wij waren vorig jaar deze tijd ook in Florence! Of nouja, een paar dagen eerder, nu waren we in Lucca.

    La Dolce Vita!

    Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lees al een tijdje mee,heb bijna nooit gereageerd.
    Mar nu wil ik je toch even laten weten,dat ik blij voor je ben.
    Dat het leven je weer toelacht.
    Blijf geniete van alles wat je nu weer kan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk dat je met volle teugen (lucht) kan genieten! Tis jou en je familie van harte gegund.!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah heerlijk zeg!
    GENIET!!!!

    xxx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 'k wil óók!!!!! Geniet se!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Djuna, je bent een wonder!!
    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen