vrijdag 6 mei 2011

Even Vergeten... vrijdag


Oepsie.
Even vergeten dat ik ook nog CF heb.


Darmen zijn er voor het gemaak maar even mee gestopt.
Een DIOSje, voor de kenners.

Dusssss zijn wij met z'n allen in iets hoger tempo terug naar huis gekeerd en zit ik nu in Ziekenhuisland.

Ik moet zeggen, een warmer onthaal in Nederland had ik me niet kunnen wensen, met dr. Hottie en Dr. Pocahontas en de Zonnige Zusters aan kop.

Inmiddels loopt m'n infuusje (ABtjes voor de hoge CRP) alweer op oud en vertrouwd hollands tempo.
Is de M.orfine ook zijn werk aan het doen.
Heb ik een echo en een X- buikoverzicht gehad en euhm, tja, is het of ik nooit weg ben geweest.
Zijn m'n k.otsbakjes aangevuld -en aangevuld en weer- aangevuld.
Ligt m'n dekentje weer op bed.

Wat een contrast.

x

56 opmerkingen:

  1. Baaaaaaaaaaaaaalen!!!!!
    Wat jammer!
    Ontzettend lief van "de staf"(WELKOM)
    Hoop alles snel OK !
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mindere afsluiting van je vakantie...
    Balen zeg!
    Laat die AB maar goed inlopen zodat die CRP waarde maar weer snel gaat zakken (en dan beter blijft!)!!!
    Knap goed op!
    Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, wat een ontzettende domper op je zo schitterende vakantie! Het einde van je weekje Italië had je je toch wel wat anders voorgesteld, maar de mooie dagen in Italy pakken ze je niet meer af! Hopelijk doen je darmpjes snel weer wat ze behoren te doen en dat je maar snel weer naar huis mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MissMorrie07-05-11 01:19

    Wat ongelooflijk k*t.
    Dat is wel een hele rappe overgang zeg!
    Hopelijk heb je wel kunnen genieten van de dagen italie die jullie hebben gehad!
    Tot snel mop!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Balen zeg!! Wat een domper na zulke leuke dagen.
    En pasta is nog wel goed verteerbaar ;-) Hoop dat je inmiddels slaapt en snel opknapt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's jammer maar wat hebben jullie een superweek gehad!
    Snelle beterschap gewenst!
    Liefs van ver.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is iemand zo goed geweest jou een tweede kans te geven.
    Zelfs had je op het randje nog geluk om een derde kans te krijgen.
    En dan ga je er WEER zo nonchalant mee om!!
    Jij bent het voorbeeld om vooral geen donor te worden.
    Respect voor diegene die jou de kans gunnen! En jij die het veknalt, daar hou ik maar over stil.

    En ja, lekker anoniem, je weet toch wel wie ik ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje balen meis! Snel weer opknappen daar in het Rotterdamse!
    Ook hier in Nederland schijnt het zonnetje, dus het wordt tijd dat je daar thuis weer lekker van kunt verder genieten. Maar Italië hebben jullie in the pocket!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dit vind jij raar?! Echt belachelijk hoe makkelijk jij met je nieuwe longen om gaat. En dan nog wel het 2e setje. Ik neem aan dat jij nooit aanmerking komt voor een 3e poging. En iedereen in 'ziekenhuisland' keer op keer maar voor je rennen en jij het steeds maar weer verknallen.......Het is je eigen schuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Anoniem, met je verkeerde been uit bed gestapt? Wat een chagrijn op de vroege morgen.. Alleen omdat iemand in jouw ogen té veel van haar pasverworven leven geniet? Nadat ze héél lang in de levens-wachtkamer heeft gezeten?
    En let goed op de zinssnede "in jouw ogen"...
    Jouw mening. Tuurlijk. Dat mag. Maar vergeet niet dat Djuna haar leven niet naar jouw mening hoeft te leiden. Net zoals jij niet je gal hoeft te spuwen op HAAR blog.
    En dat is MIJN mening!

    Djuna: geniet van je leven hoor. OP je eigen manier. En word maar snel beter (zonde van het mooie weer om in Ziekenhuisland vakantie te houden).

    Groetjes, Annelies (bloglurker)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje meis! :O Hier schrik ik toch wel van!
    Balen zeg!!!
    Hopelijk heb je toch nog een leuke laatste dag in Italie gehad..
    Hopelijk laten ze je snel weer gaan!!

    Dikke knuffel!
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De opmerking over dat Djuna een reden zou zijn om geen donor te worden vind ik zwaar onder de gordel.... Word er misselijk van!

    Djuna je hebt 5&6 gekregen om te LEVEN, en dat doe je op een prachtige manier!

    Liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn maag draait hier een slag in de ronde en kan nog net de toilletpot halen door de reactie van jaja anoniem.....
    Wat heeft een dios met je longen te maken?????
    En nieuwe longen van je donor zijn wel bedoelt om mee te LEVEN , maar ach ja anoniem als je je dr dan zoooo aan ergert dat miss piggy het leven met volle teugen opslurpt na jaren van niet kunnen dan weet ik niet wat jij hier op deze blog doet...


    @ miss piggy, dikke kus en gelukkig heb je heerlijk kunnen genieten van de overige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ps; Niks aan trekken van die stomme reactie van anoniem.. Ik snap jou heel goed hoor meid! Genieten zolang het kan, elke dag kan weer anders zijn!
    Ik geef je groot gelijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier ook een fervente 'lurker'... ik kan het niet laten even te reageren.

    Lieve Djuna, voor mij ben je JUIST een reden om donor te zijn en nog beter op m'n lichaam en geest te letten. Heerlijk om te lezen hoe jij positief in het leven staat en van het leven geniet... daar kunnen heel wat mensen van leren!!

    Word maar snel weer beter, zodat je weer met volle teugen van het leven kan genieten!

    Lieve groet, Bregje Okkerse

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei, je had je vast een andere vrijdag gewenst...wat ontzettend shit zeg, dat het nou zo afloopt. Succes daar in ziekenhuisland(kun je daar ook een vakantie boeken? De service is goed en het onthaal warm, begrijp ik?) en daarna lekker thuis verder genieten van je leven!

    En anoniem, het is niet te hopen dat jij ooit een donororgaan nodig hebt, in zo'n zuur lijf redt geen enkel orgaan het lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat balen meid! :(
    Hopelijk knap je snel weer wat op!

    xx sam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Djuun,

    Ik dacht laat ik eens kijken of Djuna weer richting Nederland is, lees ik dit, verdorie zeg.
    Maar kop op hè, dit los je ook wel weer op.
    Beterschap meis
    xxx Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Djuna
    wat balen zeg dat je vakantie zo moet eindigen, hopelijk doet de medicijnen snel hun werk en mag je weer snel naar huis!
    Blijf maar lekker genieten van je nieuw gekregen leven hoor. Anoniem (dapper he dat hij/ zij een reactie plaatst zonder naam... zo laf!) snapt er niks van.....

    lieve groetjes vanuit het noorden
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een oordeel hebben over een ander is altijd heel makkelijk,het zegt meer over de ander. Geniet van je leven,dat doe jij volgens mij. Gr petra(moeder zoon cf)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach wat rot!!! Hopelijk komt de boel snel weer op gang. Vraag me als pseudodokter ;-) alleen af waarom je m.orfine krijgt. Dat zorgt toch juist voor extra stilvallende darmen?
    Laat je goed verwennen en verzorgen door het wonderteam.
    Hang in there!
    En zielig anoniempje. Wat erg dat er zoveel domheid in een mens opgehoopt kan zitten. Ik heb medelijden met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé Djuna, hoe beroerd je je nu ook voelt...JE WAS IN ITALIË,dat neemt niemand je meer af!! Nu lekker weer opknappen!!

    @Anoniem....je bent het voorbeeld van hoe ontiegelijk stom iemand kan zijn!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Djuna , Sterkte in het ziekenhuis ik weet hoeveel pijn zo een rot dios doet , oja ik kreeg ook nooit morf.ine omdat dat de darmen stil zou leggen.
    hele grote klisma helpen mij wel goed.
    Snel weer beter worden voor de volgende leuke trip .
    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey lieve lieve iedereen!!!

    Thanks voor all the support!


    En aan Anoniem (trouwens ik weet echt niet wie je bent, balen balen):

    'He that is without sin among you, let him cast the first stone' (Jezus).


    Over de M.orfine, dat is waar hoor! Maar ik konnetniemeerhouden hahaha.
    @Manon: vandaag cononinloop. that'll do the trick.
    @Kitty: WAAA das zeker, super de best was het!

    Lieve kus van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo makkelijk (en laf) om hier op als anoniem op deze zeer lage manier te reageren.

    Ik ben Sandy, lees hier al maanden mee en reageer eigenlijk nooit. Mijn pleegzusje is aan CF overleden in een tijd dat longtransplantaties nog niet vergoed werden.
    Wat hier al eerder gezegd werd: een donor word je om een ander een leven te geven op het moment dat jou het leven ontnomen wordt. En helaas was deze kans tot leven voor mijn pleegzusje onbereikbaar, maar Djuna heeft deze kans wel, en zij pakt die kans met beide handen aan. Ze leeft volop en geniet! En als me iets goed doet dan is het dat wel! Want leven en genieten is iets wat ieder mens verdient!

    Djuna, vechtertje: beterschap! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Aaaaargh shit zeg!!! F*ckerdeF...! In de wetenschap hoe zo'n Dios voelt *@(#(&^% wil ik niet weten hoe die autorit voor je geweest moet zijn!
    Maar 'gelukkig' gebeurde het aan het einde, toen jullie al enigzins huiswaarts gingen. Daardoor heb je gelukkig nog wel die geweldige dagen kunnen meepikken. Maar echt balen dat het zo voor je moest eindigen:( Gelukkig wel een warm onthaal. Maar nu weer gauw eruit!!!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Meiss
    Wat balen weer,maar Italie kunnen ze je niet meer afpakken.Als ik de reactie's lees van anoniem word ik kotsmisselijk!! Je bent zo vreselijk ziek geweest en je geniet nu zo van het leven ,moet dat je dan misgund worden ??? Echt ik heb hier geen woorden voor,WALGELIJK!!! Daarbij is Anoniem zijn al heel erg zielig !Ik hoop dat je heel snel weer beter bent en weer heerlijk kunt genieten
    Veel liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een pech meis. Gelukkig kun je weer op een leuk weekje terugkijken!
    Gauwwwwww weer naar huis.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Wel super dat je zo genoten hebt in Italië, je kan zo'n 'probleem' beter nadien hebben dan vooraf, want dan had t feest niet door kunnen gaan. Maar balen is t wel! Wel leuk dat je I nu gezelschap houdt :)
    Beterschap meid!
    Liefs
    Jorine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja Djuna, nu jij nieuwe longen hebt mag je geen pleziertjes meer hebben en geen vakanties. Je moet netjes in je huis opletten of het wel goed gaat, vooral niets ondernemen. Stel je voor dat...
    Zonder gekheid, ik heb respect voor je hoe snel jij weer in het normale leven bent terug gekeert en doet hoe het moet. Genieten, alles eruit halen en ervoor zorgen dat de Donor trots op je kan zijn. Dat je juist de extra tijd niet verkwanseld.

    Ben overigens wel benieuwd hoe Anoniempjes het voor zich ziet het er wel dient te worden geleefd.

    Zet hem op en snel weer genieten. (gelukkig heb je de foto's nog :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ahhh sommige mensen zijn geloof ik echt dom.
    Djuna, je geniet met volle teugen van het leven. Daar zouden veel mensen een voorbeeld aan kunnen nemen. Super dat je het zo fijn hebt gehad in italië. Ik ga er morgen maar is rustig voor zitten om al je belevenissen van de afgelopen 2 maanden te lezen.
    Heel veel beterschap meid.

    liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. He Djuun,

    Fijn dat je een toffe vakantie hebt gehad. Helaas aan het eind verknalt door een DIOS. Moet er niet aan denken om dan nog een uurtje of 12 in een auto te zitten. Knap snel op en blijf genieten meid.
    O ja, Meneer Anoniem. Heel veel plezier met het invullen van je donorcodicil. Hopelijk is er genoeg ruimte voor jouw leefregels waar wij als getransplanteerden aan moeten houden.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hé POSITIEVO!!!!
    Laat donors altijd blijven TROTS op je zijn!
    Laat ons mee genieten van je "nieuwe leven"!
    Keep on showing us to enjoy life!
    Geef nooit op!(je leert ons zoooveeel)
    SNEL BETER!
    Love you(aanvulling anoniem :00.13)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Shit Djuun, ziekenhuis?? :-( Dacht eerst even (door de foto) dat je in Italie in het ZH lag, gelukkig niet! In ieder geval heb je genoten van je vakantie, dit is een domper maar dat komt weer helemaal goed. Ik vind je juist geweldig dat je zo van het leven geniet, jij weet als geen ander dat het ook anders kan zijn dus grijp je elke kans om te genieten, ik heb daar erg veel bewondering voor!!
    Beterschap!!!
    Dikke kus, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. miss person07-05-11 13:42

    Zo, dat is een lekkere reactie van meneer/mevrouw 'ik blijf lekker anoniem maar wil wel ff mijn mening kwijt'. Bent u ooit getransplanteerd? Zo ja, dan ben ik heel benieuwd hoe u uw leven leeft. Mag ze volgens u niet op vakantie? Eindelijk, na heel lange tijd even een ander land bezoeken, genieten van t samenzijn met haar familie op een andere plek in Europa? Genieten van al t moois wat de wereld kan bieden. Ipv de 4 muren van ziekenhuisland jaren lang?! Plus, wat hebben darmproblemen te maken met een longtransplantatie?
    Ik mag hopen, echt hopen, ik meen het, dat mijn organen gaan naar iemand zoals Djuna. iemand die netjes haar medicijnen slikt om afstoting te voorkomen, die plannen maakt omdat ze dat nu kan en mag, die geniet van t leven en die zeker niet als een malloot achter de geraniums gaat zitten terwijl diegene verzorgd wordt... dat is toch geen leven??? Ik ben heel benieuwd hoe anoniempje in t leven staat. En misschien kun je anders gewoon lekker stoppen met lezen hier als je t allemaal beter weet hoe zij moet leven? Je gaat je hier alleen maar ergeren denk ik.

    Djun, ik ben blij dat Italië mooi was. :) wat ontzettend * van je darmen nu. We houden wel ff smscontact und we kunnen langskomen hè.
    Hele dikke kus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Djuna,
    Wat ontzettend balen dat je vakantie zo is geëindigd, maar zoals velen al gezegd hebben: je bent er wel geweest en dat neemt niemand je weer af. En volgens mij hebben jullie 100% genoten! Op de herinneringen kun je vast nog even voort!
    Jammer dat iemand op zo'n respectloze manier hier iets neerschrijft en dan ook nog eens niet de guts heeft om het met naam te doen. En dat terwijl je juist je donor alle eer aan doet: je hebt een derde kans gekregen en pakt 'm met beide handen aan! Je maakt op en top gebruik van je nieuwe leven en geniet er superveel van ipv achter de geraniums te blijven zitten. Ik begrijp sowieso niet waarom je hier meeleest als je je kennelijk zo aan de schrijver van het blog ergert.
    Niets anders dan respect voor jou, je bent een voorbeeld voor velen hoe je optimaal van het leven kunt genieten en hoe je ondanks alles zo ontzettend positief in het leven staat!
    Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ha Djuna-dear

    Da's niet echt een denderend einde van een geweldige vakantie... darmpjes toch teveel aan het ziekenhuiseten gewend geraakt?! Snel weer opknappen, het leven buiten de muren is veel te mooi en roept je.

    Dikke knuffel van een donorcodicilhoudende Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Djunsie: moeilijke dagen zijn nog niet voorbij, he? Hou vol, denken aan je!

    @lekker annoniem: Djuna ziet de wereld precies andersom dan u: als een kans. Ze probeert alles om die te kunnen nemen. Daarbij gaat ze juist verantwoordelijk om met wat haar die kans geeft: ze zit niet te wachten op dit soort dingen. Het enige moeilijke van de Italie- reis was de afstand tot EMC: wat in Firenze gebeurd is, had ook hier kunnen gebeuren. Maar hoe kom je dan thuis? Dat heeft Djuna betaald met een 'moeilijke reis'. Maar door op tijd te onderkennen dat het probleem niet vanzelf voorbij ging (gebeurt ook) hebben we dat nog kunnen beperken.
    Djuna is 'wakker': staat met beide benen in het leven en kijkt goed om zich heen en naar haarzelf. Ze ziet kansen en neemt ze. Ze kan ook anderen overtuigen van haar zienswijze, op een onderbouwde manier.
    Door u schrijven beledigt u ook een groep mensen (artsen, verpleegkundigen, teamleden, vriendinnen en vrienden en familie) om haar heen, die wellicht net als u, dezelfde behoefte hebben: haar te ondersteunen en te helpen wanneer nodig.
    U hebt het nu van alle kanten 'om uw oren' gehad, van zowat iedereen. Toch denk ik dat er meer mensen zijn die er net als u over denken. U hebt het tenminste opgeschreven. Misschien maar goed voor u dat het annoniem was.
    Mr. Papsie (haar vader)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hey Djuna, wat jammer nou, zo'n einde van een mooie reis. Ik hoop dat je snel opknapt en weer lekker in het zonnetje kunt. Voor het weer heb je Italie niet nodig ;-) Kop op meis, veel sterkte. Lieve groet van Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ergens diep van binnen denk ik dat 'anoniem' een bepaald gebrek aan aandacht heeft, en dat uit hij/zij door vervelende reacties op andersmans blog te zetten, iemand die overigens hoogstwaarschijnlijk beter met haar longen omgaat dan ons 'anoniempje' zelf.

    Ik vind het heel erg voor je Djuna, dat je eerder naar huis moest en gelijk door naar het ziekenhuis, maar ik ben ook heel blij dat je er even tussenuit hebt kunnen gaan. Sterkte meis.

    p.s Lekker anoniem ja, als we dan toch kinderachtig gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. @MrPapsie
    Bedankt voor de oprechte reactie. Kan me voorstellen dat het erg schrikken was voor jullie allemaal. Gelukkig is ze weer veilig in Rotterdam onder behandeling. Een foto van uw was natuurlijk een geintje. Echte helden moeten natuurlijk een mysterie blijven. ;-)

    Nog een prettig weekend in R'rdam en het brabantse,

    Groeten Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  42. MissMorrie07-05-11 16:17

    Ook ik kan het niet laten om even te reageren!
    Ik kan en wil de reactie van meneer of mevrouw anoniem gewoon niet begrijpen.
    Djuna is zo'n vechter...ze is twee keer volledig voor die transplantatie gegaan! En zoals iedereen kan begrijpen is dat een heule zware tijd geweest. Zo benauwd, zo aan bed gebonden, zo ziek...een situatie om wanhopig van te worden. Toch hield Djun hoop en bleef ze, gesteund door iedereen, doorzetten! BEWONDERENSWAARDIG! Door twee fantastische donoren kan Djuna nu genieten van het leven,van alle mooie en leuke dingen die ze zo graag wil doen! Lieve Djun, blijf van die mooie plannen maken en ze uitvoeren! We zijn trots op je!!
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik blijf na een het lezen van de reactie van Anoniem maar pissig, en ik ken je helemaal niet Djun moet je na gaan. Maar ik kan hier vandaag zo vaak lezen hoe hard jij vecht.
    Is het geluk je nou echt niet gegund vraag ik me af dat een reisje naar italië nou ook weer zo moet aflopen... ik hoop dat je tóch genoten hebt van italie en dat dit je reis niet helemaal bederft. Al zal je de volgende keer vast 2x vaker naar de lieve dokters daar luisteren voor dat je besluit weer te gaan.

    Wat tof dat je zo'n ontvangst comite had! Wat is die foto die je er bij hebt staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve Djuna,
    Ik vind jou echt een geweldig voorbeeld van hoe iemand positief leven kan... (heb ik volgens mij al eens eerder geschreven). Maar dat maakt niet uit; ik zeg het gerust nog wel tien keer:)
    Ik lees hoe je geniet van je leven met lucht en kan me zó goed voorstellen dat je alles mee wilt maken nu het kan.
    Ik hoop dat je hééél snel weer uit ZH.land bent!
    Veel sterkte, veel liefs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beste Djuna,
    Lees al een hele tijd mee. Nog nooit een reactie durven plaatsen. Voel nu toch even de noodzaak om te reageren. Ik bewonder je enorm. VOOR MIJ BEN JE EEN ECHTE LEVENSKUNSTENAAR!!! Ik leer een hoop van jou optimisme!
    Groeten van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Djuna,
    Ook ik heb ongelooflijk veel bewondering voor je. Hopelijk knap je snel weer op en kunnen we binnenkort weer positieve dingen van je lezen. Laat je niet uit 't veld slaan door zo'n anonieme schrijver. Want je verdient het om te genieten.
    Groetjes,
    Renske S.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. En daar kan ik me bij aansluiten. Iedere donor mag zich wensen dat zijn/haar organen bijdragen aan het levensgeluk van de ontvanger (en de mensen daar omheen). En dat kan volgens mij nooit inhouden dat je welliswaar mèt lucht achter de geraniums moet gaan zitten...

    Tuurlijk, er zitten meer weken in een jaar en niet alles hoeft tegelijk, maar na al deze ellende was een vakantie toch wel het minste.

    Live your life to the fullest!

    Zet 'm op! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Aan anoniem: volgens mij moet jij H.U. op een hersentransplantatielijst geplaatst worden en wel met spoed!

    Itty Frankema

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Beste Djuna, trek het je niet aan hoor!

    Als "anoniem" ruggengraat had, had anoniem een naam!
    Snel opknappen en Italië neemt niemand je ooit af!

    Je trouwe lezeres; Yvonne M.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hoi Djuna,

    Volgens mij leef jij het leven zoals het bedoeld is!!!! Geniet van elk moment en wacht niet tot morgen met wat je vandaag kunt doen. Jij hebt al zo vaak van zo dichtbij ervaren dat het leven eindig is. Carpe Diem!!!

    En nu vlug dat ziekenhuis uit zodat we kunnen lezen wat je dan weer gaat ondernemen.

    Liefs Gertie

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lieve Djuna,

    Als ik mijn longen ooit doneer, dan hoop ik dat ze bij zo'n fantastisch persoon terecht komen als jou!

    Iedere keer sta ik weer versteld van je optimistische verhalen en ik geniet heerlijk met je mee als je weer wat onderneemt.

    Wat kan een donor zich nog meer wensen, dan een gelukkige en dankbare ontvanger...daar doe je het toch voor?

    Heel veel beterschap!

    Een trouwe meelezer, Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ook ik wordt boos, boos op de onnozele anonieme reageerder. Één,  zoals Gertie terecht zegt, ruggengraat loos mens. Jammer voor hem/ haar dat zo'n ruggengraat niet te transplanteren is... 

    Djun, ik lees je avonturen met alle gretigheid. Jij weet als geen ander hoe te leven, hoe te genieten. Je bent een voorbeeld voor ons allemaal! Geloof me!


    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lieve Djuna, wat naar dat jij (ook) laffe, anonieme smerige reacties krijgt hier. Ik kan er een liedje (met heel veel coupletten...) van zingen.

    Maar trek het je niet aan, kijk vooruit, geniet van je nieuwe leven! Jij bent juist het allerbeste voorbeeld! Donor: Ja!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Jeeej dat Italië te gek was, bij van je darmen! En idd zoals papsie zegt, anoniem je hebt denk ik meerdere mensen gekwetst met deze opmerking, waaronder vele getransplanteerde die eindelijk weer leven dankzij een geweldigen donor !!! Erg triest ik ga ff kotsen! ;)

    Ik ben trots op je!! Geniet! En LEEF!!!
    Liefs lie

    BeantwoordenVerwijderen