maandag 2 mei 2011

Milano- maandag


Waahahaha was heel lekker, t ziet er misschien niet zo lekker uit maar MMM, dat komt omdat ik er al van heb gegeten haha!





WOOOOHAAAAAA!

WE ZIJN ER!

Eerst een dagje Milaan *Jasje gekocht, en nu zijn we in Firenze.


De Hotel-man is super lollig hahaaha, hij spreekt alleen Italiaans dus euhm, kan ik lekker mijn mini- Italiaans in praktijk brengen.

Zo nog even kijken of ik foto's kan uploaden, dat is nog niet gelukt so far.
Maar zou wel leuk zijn, want ik heb m'n eerste ITALIAANSE SPAGHETTI al achter de kiezen!

MENNNNNN SUPER LOLLIG.
xxx!

13 opmerkingen:

  1. Leuk blog uit Milaan!!(t'is glukt)
    Heerlijk Genieten!
    Wij genieten mee
    SUPER
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit! Geniet van alle spaghetti en succes met je 'cursus' Italiaans ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's trouwens, die stonden er net nog niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit!! Ben jaloers! Was ik nou toch maar mee gegaan in je koffer...
    Veel plezier daar!!!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallóóó,

    Grande a voi ben arrivati!! Molto giorno speciale per voi. Divertiti al massimo.

    5x Saluti, e buona notte
    Kuzzzz, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Djuna,ziet er echt mooi uit daar,heel goed bezig!!! En heb je je bordje nog leeg gegeten?

    X! Scary Man

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heee Djuun!
    Super gaaf hoor dat je nu in Italië ben =)
    Ziet er prachtig uit daar! Geniet ervan. Je heb het verdiend :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super uit, geniet van jullie wel verdiende vakantie in Italie.
    xxx neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit djuuun!
    Hopelijk volgen nog vele leuke dagen!

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's meid!!
    Geniet ervan! Je verdiend het!

    Have fun meissie!

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier in Italië!
    Geniet van het weer, de cultuur en de Italiaanse keuken ;).

    Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Djuna,

    Leuke foto's! Geniet zoveel je kunt! We gunnen het jullie van harte.

    Veel plezier!

    Adri (mijn moeder) en Petra

    BeantwoordenVerwijderen