maandag 9 mei 2011

M.orfine maandag

Tja, dan is het zover. Djuna is niet zo opgeknapt als verwacht. We zijn de koffers niet aan het pakken om naar huis te gaan. Voor de kenners: crp's wel omlaag, maar klachten blijven. Morgen nog een ct-scan. Maag zit nu in de weg. Doet zo'n pijn dat een beetje m.orfine nodig is. De positieve kant van de vakantie zit nog diep in Djuna, maar de last is nu toch erg sterk.




De doc's zijn zoekend wat het precies is. Het lijkt de gewone, onderzoekende, professionele instelling. Wij als familie maken ons al snel zorgen. Volgens Djuna veel te voorbarig. Kan zo anders zijn. En dat hebben we al vaker meegemaakt. Zo hoop ik dat ze deze blog er nog afhaalt voor een echte van haar. Ik hoop zo dat vannacht de koe de haas vangt.

Mr. Papsie

http://www.youtube.com/watch?v=0put0_a--Ng

27 opmerkingen:

  1. Oeff MrPapsie, dat is niet zo mooi.
    Beterschap voor Djuna en Positief blijven!

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan gooi ik vast de hengel uit, om de vangst te bespoedigen.
    Ik hoop ook dat Djuna zelf nog een stukje schrijft. En dat ligt niet aan de kwaliteiten van Mr. Papsie.
    Als Djuna zelf niet schrijft bezorgt dat me wat kriebels. Nare kriebels.
    Heel veel liefs en sterkte voor jullie allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miss Person09-05-11 23:41

    Laat ze maar hard werken daar om Djuna snel weer lekker hier thuis te krijgen!!!
    Hopelijk kan ze wat slapen vannacht...

    -X-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Bloem en @Irène: nog iets positiefs: de AB's zijn ervan af, hoefde niet meer, wie weet heeft dat nog onverwacht goede effecten...
    Mr.Papsie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mr papsie dankje voor de update!:)
    En zoals hierboven al staat, hopelijk snel een update van djun zelf... en dan niet om uw schrijfkwaliteiten... maar omdat het niet schrijven van missssy piggy zelf... nooit zn heel goed teken is :( .. Hopelijk ..heeft ze snel minder pijn.

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei, dit klinkt niet zo goed.

    Sterkte Djun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb precies wat Iren zegt; zodra ik merk dat niet Djuna heeft geschreven krijg ik zo'n gevoel van.. He bah, dan voelt ze zich niet goed! Terwijl het morgen natuurlijk zomaar een betere dag kan zijn, we kennen Miss Piggy langer dan vandaag!
    U schrijft het weer zo mooi op Mr. Papsie. Ook ik hoop dat vandaag (inmiddels) beter wordt en dat jullie zorgen inderdaad véél te voorbarig bleken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hè gat meis! Gelukkig dus de ab's weg, nu snel de rest nog!
    Keep that Italian spirit!

    X

    P.'s. Mijn zoontje vraagt aan wie ik een berichtje stuur, dus ik zeg djuna. Hij antwoordt: ik vind Djuna altijd heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte voor jullie allemaal Mr Papsie, ik hoop met de rest mee dat Djuna weer snel zelf haar berichtjes tikt!

    Grts, Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd schrikken als niet Djuna het berichtje schrijft. Hopelijk gaat alles gauw weer de goede kant op. We hopen met jullie mee, MrPapsie. Heel veel sterkte daar.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb hier nog wel wat kolen waarmee die koe een haas kan vangen.. er wordt vandaag hard geduimd dat er snel gevonden wordt wat er stoort én dat ze snel weer opknapt.
    Sterket, Mr Papsie, Mrs Mamsie en de rest van de familie!

    Enne.. Djuna: adem in, adem uit. Het is net een dans: twee stappen naar voren, een stapje opzij, een stapje terug. Hang in there, meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He wat balen weer zeg. Ik hoop dat de Dear Docs er snel achterkomen wat het probleem is, zodat Djuna weer snel naar huis kan. Wel weer lief van je, Mr. Papsie dat je ons op de hoogte houdt, ondanks dat het toch altijd weer schrikken is als Djuna niet zelf schrijft. Beterschap voor de dappere meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank je wel om ons op de hoogte te houden!
    Hopelijk kan Djuna inderdaad zelf snel schrijven,niet omdat Mr. papsie het niet goed doet maar dan voelt ze zich waarschijnlijk terug
    beter.
    Sterkte daar

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat vervelend allemaal! Ik hoop dat de thuisreis een beetje voorspoedig verloopt met deze omstandigheden...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel sterkte voor Djuna en natuurlijk ook voor de paps, mams en zussen. Hoop dat het Italiaanse gevoel nog vast gehouden kan worden.

    Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lieve familia, ik duim voor jullie en dat de dokters een oplossing hebben zoals zo vaak en dat de italievitamienen hun werk ook doen.
    liefs van cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor de update Mr Papsie. Het kaarsje brandt voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve mr papsie..

    Dankjewel voor deze update blog.
    En idd zoals hiervoor al is beschreven, geen blog van djuna he, kippenvel dan is ze echt nog niet de oude!
    Hopelijk vanaf vandaag zonder ab , een stijgende lijn zonder maag en darmklachten.

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sterkte Djuna en mrs mamsie, mr. papsie en sisters!
    Hopelijk snel weer een blog van Djuna.
    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zet m op, you go girl! Hang in there!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ja daar worden wij hier altijd even stil van. want vele zijn natuurlijk ook moeder (of vader), en je kind, daar moet gewoon alles goed mee gaan. En wat dat betreft hebben jullie al zoveel voor jullie kiezen gehad,. petje af dus voor jullie,vader moeder en zussen van djuna, dat jullie elke keer weer dealen met die spanning.Ook al kan je niet anders, toch..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geen goed nieuws als MrPapsie schrijft, want vaak gebeurt het niet dat Djuna haar blog uit handen wil geven. Ik hoop dat ze heel snel zelf weer de touwtje/toetsen in handen kan nemen en wens jullie heel veel sterkte, Djuna maar zeker ook de familie die maar weer leidzaam moet toezien. Liefs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor de update!
    He jeetje! Had stiekem gehoopt op het nieuws dat Djuna naar huis mocht. Wel goed nieuws dat de CRP laag is en de AB gestopt. Hoeplijk snel nog meer goed nieuws!
    We blijven duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Vandaag is het dat ik Djuna als ster ontdek in blogland. Via Ria. Je schrijft zo mooi en 't is allemaal bijzonder. Met Mr Papsie en nog duizend anderen hoop ik zo dat je er bovenop komt. In de tijd die je nodig hebt!!
    X-X-X
    Josien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor de update MrPapsie. Hoop dat Djuna snel het toetsenbord weer overneemt.
    Veel sterkte en positief blijven denken.

    Liefs Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sterkte voor Djuna, dit is niet leuk :-( En natuurlijk ook sterkte voor paps, mams, de sissen en de missen!
    Liefs Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. MissMorrie10-05-11 17:49

    Balen, balen en nog veel meer balen!
    Ik ben blij dat we gister nog even langs zijn geweest! :)
    Zag alleen toen ook al dat je veel pijn had en errug misselijk was en dat MrPapsie de blog nu schrijft, bevestigt dat helaas alleen maar.
    Hou je haaks mop!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen