zaterdag 14 mei 2011

Shop it all away- saturday

Het maagdrama.
De- er- is- niks- anders- dan- buikpijn- en- ik- smacht- naar- M.orfine- pijn.
De 6- keer- prikken- alvorens- we- een- infuus- hebben- spoedeisendehulp- frustratie.
De coloninloop.
De waar- blijft- die- M.orfine- nou- wanhoop.


Het verdwijnt allemaal als sneeuw voor de zon,
Wanneer ik door de stad huppel.


Het klinkt misschien oppervlakkig of materialistisch (euh ja, is het ook wel hè hahaha), maar er is niks beters om Ziekenhuisspul te vergeten,
Dan chocolade (en dat kan ik niet eten vanwege euhm, die maag dus) en

SHOPPEN.


Gelukkig vind ik in MissLil’Sis altijd een geduchte bondgenoot in mijn shop away the Hospitalstay’- missie.


Antwerpen is het geworden vandaag.

En ik voel me juust e nief.

YEEEEY!





14 opmerkingen:

  1. Ha die Djuna,

    Gelukkig IS er zon! Om de sneeuw te smelten en het leven een stuk zoeter te maken. Ik vind je helemaal geweldig, om vrijwel rechtstreeks uit het ziekenhuis te gaan SHOPPEN. Take life! Zo is het bedoeld!

    Groetjes en Kuzzz,
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, je hebt he-le-maal gelijk...shoppen werkt helend!

    Pas nog mijn man verbaast toen ik na een medische ingreep met hem ging winkelen...tja, de verdoving werkte nog...toen die uitgewerkt was en ik amper nog kon lopen zijn we naar huis gegaan.

    Dusse...ik snap je helemaal!

    Geniet van het mooie weer, het thuiszijn en van je nieuwe aankopen!

    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, heel herkenbaar. Ik ga overmorgen mijn ziekenhuisopname weg shoppen in Den Bosch. Nu al zin in! Fijn dat je weer thuis bent meis.
    X Door.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whoehoe shoppen!!! :D Altijd leuk, zeker in antwerpen!! :D

    Ook nog veel leuke dingen gekocht?

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik shop ook na mijn ziekenhuisopname, alleen dan via internet. In het ziekenhuis vind ik altijd dat ik van alles te weinig heb, m.n. kleding.
    Dit keer ook voor mezelf een hele mooie tas geshopt.

    Je blijft me elke keer verbazen. Het ene moment heel beroerd en ziek in het ziekenhuis, het andere moment alweer richting Belgie vertrokken.
    Carpe diem..........................
    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent wel prettig gestoord ook hè?!
    En...was het net zo leuk als ik denk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Foto's SUPER en fashion victime telt voor 2!!
    Waar kan je beter shoppen?
    Eten met heerlijke straatmuzikanten?
    Drentelen door t'stad?
    Hoop dat je moe en voldaan kan wegdromen!!
    Take care
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk! Zo doe je dat inderdaad! Hartstikke fijn meis dat je lekker even alles achter je gelaten hebt en de stad ingedoken bent. Geen betere remedie! Ziet er erg gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha! Gek mens! Maar niks oppervlakkig! Shoppen doet een mens goed! Dat zal elke vrouw beamen!!! Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooo, heb je dat roze geruite autootje meegenomen?? die is echt heel gaaf.
    en antwerpen,in combi met GEEN chocolade. Zeg me dat je wel een doosje hebt gekocht voor in de koelkast,. en wie weet is jouw maag toevallig wel dol op goede chocola.. geprobeerd? was t koetje ook mee op stap of wachtte dat thuis in de gang?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha!

    Fijn dat je weer uit het zh bent. En groot gelijk dat je bent gaan shoppen, wordt je altijd vrolijk van :D

    x Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super om zo'n vrolijke blog te lezen! Gelukkig is ziekenhuisland weer achter de rug!
    Hebben jullie veel gekocht?
    Fijne dag!
    Binnekort weer ff date plannen? :)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A woman's gotta do what a woman's gotta do!

    You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen