vrijdag 13 mei 2011

Verdwenen- vrijdag


MENNNN!
Was dat even spannend!

Blogger uit de lucht!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik kreeg al klamme handjes hoor!



Maar blijkbaar is het met internet hetzelfde als in Ziekenhuisland; de soep wordt nooit zo heet gegeten als opgediend.

So.

Alles kwam weer goed.

En hier in mijn Ziekenhuiskamertje ook!


Onderhandelingen met Transplantman JR hebben ertoe geleid dat ik MORGEN NAAR HUIS MAG!!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAA!


Dat vloeibaar eten ging goed, alleen wel met kleine beetjes per keer, want volgens mij is mijn maag nu van boxbal-size naar golfbal- size gegaan.

Plus er is al een halve kilo vocht weg! Nog 2 te gaan ofzo haha...

Maar sinds ik dus geen honger meer hoef te hebben, kan ik weer beginnen in andere lectuur, nietwaar?

(Mooi boek trouwens! 1 dag, ok toegegeven, 1 dag zonder blogs te kunnen lezen, en hij is al bijna uit!)

Oh en, woensdag en donderdag zijn blijkbaar definitief kwijt geraakt in cyberspace haha!

15 opmerkingen:

  1. Fijn! Lekker weer naar huis! Goed nieuws hé!! En over woensdag en donderdag....Misschien komen ze donderdag van mij nog tegen;)) Best leuk hè lezen, waar een storing in blogland al niet goed voor is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff, tell me about it. Blogger uit de lucht: alsof iemand mijn ramen had afgeplakt met zwarte tape. haha.

    Jee! Naar huis! Ik hoop heel erg dat het vanaf nu weer goed gaat met je maag e.d.!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallóó,

    Ha die Djuna. Ben der weer, ben der weer, ben der weer. Goed te lezen dat je morgen naar huis mag, ik heb aardig wat gemist geloof ik (wel smsjes met Anne uitgewisseld hoor). Jammer dat de vakantie zo eindigde, maar de paar fijne dagen heb je er toch maar gehad! Wel echt shit dat je zo'n pijn had. Soms heb ik spastische darmen en dat is denk ik nog niet te vergelijken met zo'n soort DIOS, terwijl voor mij de wereld dan al even stopt. Trouwens helemaal geweldig dat je longen het zo goed blijven doen. Super! En dat het vocht verdwijnt. M'n uitstapje was geheel top trouwens, ik kan nu als een speer achteruitrijden met caravan.

    Nou ja....... streep door de speer.

    Trusten, lekker slapen zonder pijn hoop ik. Kuzzz, Jo
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaahaaa errug he Blogger uit de lucht!! En allemaal gaan we lekker andere dingen doen haha.Fijn te lezen dat je weer naar huis mag.Ik hoop dat het weer helemaal toppie word .
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Morgen weer naar huis. Je gaat weer snel hè? Doe je een beetje rustig aan daar zodat je goed aansterkt?
    Slaap lekker voor zo.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morgen waaaaaaaaauw nu loopt hetsnel!!!
    Blog weg, niet te doen!!!!
    Take good care!!
    Love you

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat fijn dat je richting huis mag!
    Dan kan je nu echt gaan na genieten van Italie!!

    knuf Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vandaag naar huis en genieten van de "lentezomer"

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He wat heerlijk dat je weer naar huis mag vandaag! Kan je weer heerlijk gaan genieten van het weekend, welverdiend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was dus niet de enige die moest afkikken van het bloggen haha. Heb zowaar nuttige dingen gedaan in de tussentijd.
    Wel jammer dat alle leuke reacties van woensdag en donderdag ook allemaal verdwenen zijn.
    Wat heerlijk dat je weer naar huis mag!
    Oh, en wat je voeding betreft...mag je misschien wel van dat wake up goeiemorgendrank? dat is yoghurt met iets van vezels erin. Weet niet of je maag dat al kan hebben maar ik denk dat je darmen er wel blij mee zouden zijn.

    Geniet van je zelf verworven vrijheid.

    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hoi,
    Ik begreep gisteravond al niet waarom ik in eens alleen de dinsdag zag en verder niets maar gelukkig is alles weer opgelost!
    Super dat je naar huis mag, goed geregeld! ;-)
    Heerlijk genieten thuis. Fijn weekend!!!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. miss Person14-05-11 11:31

    Moppie!!! Dat boek is heel mooi hè! Ik heb m een tijd terug gelezen. Zullen we naar t toneelstuk gaan? Die gaat door Nederland. ;) Wanneer en waar weet ik alleen niet precies. Volgens mij is er ook n film van in t Chassé.... anyway, geniet weer van 'thuis' en zie je morgen!!!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer naar huis! Lekker!

    Een mooi boek is het zekers! Ik had hem ook in een zucht uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah yess je bent weer thuis, fijn, heerlijk in je eigen huisje.
    Pfff Blogger uit de lucht en wij zelfs al een week geen TV, hoe hou ik het vol ;-))
    Heel mooi boek, heb het vorig jaar gelezen, werd er ook een beetje triest van.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie de Akotee, echt een winkeltje voor jou! Ben je nog niet failliet nu?

    BeantwoordenVerwijderen