zaterdag 7 mei 2011

Zometeen weer betere- zaterdag

‘Zooooooooooooo dus u bent de colon!’.

De arts- assistent radiologie toen ik ging voor Coloninloop.


En ergens hoopte ik dat ik het niet was hahaha.

Maar jawel.
Ik was de colon.

En het heeft wel geholpen hoor.
Grof geschut, zijnde te weten, radioactief vloeistof, heeft mijn buik weer dat zetje in de goede richting gegeven.
Jippie!

Dus was de chirurg die in consult werd geroepen door dr. Amélie vandaag, ook niet meer nodig. NOG VEEL MEER JIPPIE. Woooooooooooooohaaaaaaaaaaaaa!
Want consulten van Chirurgen... bwaah, hoeft-niet-persé-hè.


En toen het dus weer beter werd allemaal, heb ik in de zon eens even mijn geluk overdacht.
En waaaauw.

Ik
Was
In
Italie

HA!
En het was alles wat ik ervan had gehoopt.
Het was alles.

Waauw.







En ik wil ook nog zeggen super thanks voor al die lieve reacties op de blog van gisteren.
You guys ROCK!

16 opmerkingen:

  1. Toppertje!!!
    Dikke knuf van mij.
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppertje!!!!!
    Voor mij blijf je een voorbeeld in slechte en goede tijden...

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij en geluk waaaaaaaaaaaaaaaauw
    LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha volgens mij moeten wij juist jou bedanken voor weer een blog! ;)
    meid ik hoop dat je ziekenhuisland weer snel achter je laat en snel op naar nieuwe avonturen!

    En niet te vergeten JIJ bent een enorme kanjer, super woman, ect haha

    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top meis! Heb nu pas weer de reacties van gisteren terug gelezen en zie dat ik met mijn reactie precies tussen de reacties van Meneer Anoniem insta... Hahahaha, nog even een vrolijke noot tussen al het gez**k...
    Je papsie heeft een geweldige reactie geplaatst. Top! En nu huppetee...snel weer weg uit Rotjeknor jij!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je was in Italie ja! En dat pakt niemand meer van je af! Super!

    Go Girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof Djuun dat je darmen het weer een beetje doen.
    Helaas heb ik je vanmiddag buiten gemist. Ben wel 4x langs gefietst, en geen kamertje met slingers gezien. Zelfs voor het zkh ff op z'on bankje uitegerust.
    Groetjes Ad

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk dat is beter, zo'n foto weer in het zonnetje. Fijn dat de chirurg niet meer nodig was en nu hopelijk snel weer opknappen. Want over twee weken moet ik weer langs dat bankje en dan wil ik je daar niet meer zien zitten hoor! Dan ben jij allang weer lekker aan het genieten!
    En ben het helemaal met Mara eens, wat een prachtige reactie van MrPapsie, MissMorrie en al die anderen!
    Blijf zoals je bent, een voorbeeld voor velen!!! En dat alles natuurlijk het liefst zo ver mogelijk van Ziekenhuisland vandaan!
    Liefs en welterusten, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhh, da's beter. Fijn, zo'n adequaat reagerend ziekenhuis!
    U is gezegend met zo'n heerlijke familie en vrienden, djuna-dear. Je vader heeft het mooi verwoord.
    En een tegenslagje hier of daar, tja, het is ook niet niks allemaal. De balans moet teruggevonden worden en dat duurt nu eenmaal even. Volgens mij - en in mijn wereld beteken ik heeeeel veel ;-) - doe je het uitstekend. Dus hop, met werkende darmpjes, longen en open hart en blik het zonnetje weer in.

    knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gos, ik kijk 1 dag niet op je blog,..1!! dag!
    dacht ze heeft een dagje niks, komt wel goed. blijkt dat jij gewoon uit italie hup het ziekenhuis ingereden bent, en dan nonchalant even een coloninloop meldt. mocht ik ooit zo'n naar onderzoek krijgen dan schrijf ik er denk ik een complete blog over en moet iedereen t nog dagen horen maar jij mompelt dat even tussen neus en lippen door, net als dat infuus, het gekots, de AB en waarschijnlijk nog veel meer ellende,.
    m,..ben jij soms een mooi weer schrijfster? of heb je een heeel selectief geheugen? of ben jij echt zo in staat om alle negatieve dingen snel te vergeten? wat t ook is, ik vind t bewonderenswaardig! hoop dat je snel weer uit ziekenhuisland mag.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HAHAHAHAHHAHAAHAHHA!!!! da nummer!!! GEWELDIG!

    xxx lie
    goed zo buik van djuna!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig gaat het weer wat beter meid!!! :D

    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Go Djuna!!!

    En...die anonieme zeikert heeft nu al zoveel aandacht gehad. Mocht hij/zij zich nogmaals melden, volgers van Djuna, dan gewoon: NEGEREN!!!!

    Eventjes doorbijten nog en je zit weer lekker op je eigen bankje in de Brabantse zon!

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. GELUKKIG, dat het weer loopt en de song is zo leuk , working there where the sun don't shine!!
    Gelukkig , vind ik jou weer in de zon en hopenlijk ook snel weer thuis.
    Het word wel vaktaal op de blog maar ik kan me er van alles bij voorstellen^*#^!!!!
    En je bent in italie geweest , you did it ,girl! met dat er iets af gaat van je lijstje , dingen te doen , komt er vast ook weer iets bij.
    Mr Papsie , waarachtig geschreven , dank je.
    Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Intussen ben je maar mooi in Italië geweest. En dat je daarvan genoten hebt, dat is duidelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen