vrijdag 16 augustus 2013

One Million visitors- vrijdag


1 MILJOEN BEZOEKERS. 


Waauw.

Wat ongelofelijk bijzonder.


En nu ga ik iets doen, wat je niet verwacht.

Maar ik ga het wel echt doen.

Je hebt kunnen lezen hoe ik van een ziek meisje, in een gezonde vrouw (met stevige benen!) ben veranderd.

Je hebt kunnen lezen dat ik stap voor stap, alle doelen van mijn After Transplantlijst aan het verwezenlijken ben met mijn heerlijke prachtige nieuwe longen, dankzij de DearDonor.


En nu is het tijd. 

Ik eindig de blog. 

Vandaag stop ik hier met schrijven,
Op mijn hoogste hoogtepunt, zoals ook de Groten dat deden.

Hoewel de blog wel online blijft, het blogbestaan van Al Mijn Longen houdt op...
En vraag je je af hoe het met mij gaat?

Kijk dan naar de hemel* en vraag je niet af, of het schaap de bloem heeft opgegeten, maar weet, dat ik nu genoeg lucht heb, om vertrouwen te hebben in een goede afloop.

En je zal zien, hoe alles anders wordt. 


Liefste Volger, Beste Lezer, dank voor al je support en trouw lezerschap, 
It means the world to me!

For ever thine,
Dikke kus,

Djuna en de longen

Sluit ik af met een quote van mijn DearFysio (en dichter ;) Bill:
The mouse that adapts to change, 
Will for ever have
Cheese. 



*Je kunt me ook gewoon opzoeken op Twitter (@djunamaes) natuurlijk, of af en toe de website van de Nederlandse Transplantatie Stichting bezoeken, daar schrijf ik een column.

En als ik iets heel noemenswaardig** doe, dan lees je het vanzelf in de krant of zie je het op tv!

** (Mocht ik iets EXTREEM noemenswaardig doen, maar niet noemenswaardig genoeg om op tv te laten zien, zoals, ik zeg maar wat; een kind krijgen of doodgaan, 
Dan zal ik de blog weer openen, goed? ;) 

98 opmerkingen:

  1. Lekker genieten meid!
    Al ga ik je blogjes wel missen!

    Megaaa knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :))
    Altijd weer verrassend, ontroerend, stoer, sterk, humorvol, slim, enthousiast, bruisend, lief, onvoorspelbaar, maar altijd zo Djuna!!

    Heel veel plezier in je verdere leven, dikke kus, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve lieve Djuna, heel veel GEZONDHEID en GELUK in je verdere mooie leven, met heel veel lucht!
    Jij dapperen Djuna, bent een voorbeeld voor iedereen, en.....wat zal jou donor TROTS op je zijn!!! Een hele dikke knuffel van ons allemaal♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad onverwachts beste Miss Piggy!
    Dankjewel voor het delen van jouw grote verhaal. Voor het geven van zoveel informatie waar heel veel mensen nieuwsgierig naar zijn. Voor mensen laten meegenieten van het prachtige leven wat jij hebt terug gekregen!
    En voor het allemaal duidelijk maken in zo een duidelijke en mooie woorden. :)) X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer...maar ik begrijp het wel...het gaat je meer dan superr goed Djuna...maar weet wel dat je gemist gaat worden......vond het fijn om je te leren kennen via de blog.....liefs knuffel van mij..x !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel jammer, maar ik kan je begrijpen.
    Geniet van je leven, het is je zo gegund.
    Ik heb je met veel plezier gevolgd.
    Maar wij komen elkaar vast nog wel tegen bij het EMC.

    Liefs en dikke knuffel.
    Jij bent ons voorbeeld.

    liefs Tilly en Rien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Djuna
    Ik wens je heel veel gezondheid en geluk in je verdere leven .Je bent een kanjer!!!!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "Gezonde vrouw met stevige benen" en Super Longen !
    ik sluit helemaal aan bij Els, weet zeker dat je er altijd het beste zal van maken en, vooral
    TAKE CARE
    LOVE YOU

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaren lees ik hier al mee nog nooit gereageerd nu is daar mijn laatste kans voor. Bedankt dat je me hebt mee laten lezen, leven, in je oude en nieuwe leven. Meegeleefd heb ik toen het niet goed met je ging genoten heb ik om te zien hoe een leven kan veranderen. Een les heb je mij en mijn gezin meegegeven in positiviteit. Bedankt hiervoor. Mede gestimuleerd door jou heeft dit blog je 5 nieuwe donors opgeleverd.
    Wens je een heel mooi liefdevol en gelukkig leven toe.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waaauw, wat bijzonder om te horen!
      Dank voor je reactie!

      Liefs!

      Verwijderen
  10. Lieve lieve Djuna, wat heb ik hier met plezier meegelezen, al dan niet nerveus om hoe het met je ging. Ik ben zo blij voor je dat je een "gewoon" leven kunt leiden (hoe gewoon is al dat reizen eigenlijk? :)
    Het ga je goed meis. Blijf genieten. Je mag trots zijn op jezelf, je donors en familie!
    Groetjes, An.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief wat lief van y'all!!!!

    Dank dank dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De laatste tijd las ik je nog wel maar reageerde niet meer....
    Toch ga ik je logjes missen!
    Maar begrijpen doe ik het wel!
    Ik wil je een heel mooi leven toewensen met alle lucht die je nodig hebt!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve djuna,

    Na mijn vertrek op de afdeling ben ik je altijd blijven volgen. Je hebt me een andere, betere kijk op het leven en het verpleegkundige vak gegeven. Ik heb enorm veel respect voor je als persoon, je kijk op het leven, je bent altijd positief blijven kijken en je bent enorm gezellig! Ik hoop je nog eens te spreken. Ik wens je alle goeds toe voor de toekomt. Blijf mensen inspireren zoals jij dat kan!

    Veel liefs
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Liselot!

      Dank je voor je lieve woorden!

      Jij bent een schat!

      xxx!

      Verwijderen
  14. Djiez Djuun, wat onverwacht. Maar ik snap m. X!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Groot gelijk meid!! We blijven volgen via de andere wegen. xx jeroen,naomi, karlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Djuna,
    Ik werd elke keer zo blij van je schrijfsels, van hoe je genoot van je nieuwe kans in het leven.
    Ga door met genieten, ga door met leven en maak er wat van! Je donor zal trots op je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stoppen op je hoogtepunt: groot gelijk! En wat een hoogtepunt is dit zeg. Heb je blog met heel veel interesse gelezen en werd er zo door geraakt iedere keer. Niet alleen op de dieptepunten, maar zeker ook door de hoogtepunten. Wat kun jij genieten van het leven dat je nu hebt! Een leerschool voor velen.
    Het ga jou, en je longen, goed. Ga vooral door met je prachtige leven, geniet, baal, onderneem, wees boos, word verliefd, maar vooral: Leef!
    veel liefs
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve djuna,
    Wat moet ik nu voortaan doen op dinsdag? Ik zal oprecht je heerlijke berichten missen, je prachtige manier van schrijven, jouw op en top genieten van het leven! Maar natuurlijk snap ik het. Ik hoop van harte dat je ooit weer verder gaat als je zwanger bent ;D. Hahaha, dat zou echt te gek zijn!
    We zien elkaar op Twitter. Wil je me een plezier doen? Zou je het daar kunnen tweeten en linken als je weer een column hebt geschreven?

    Blijf genieten lieve djuun! Jij kunt dat als geen ander.
    Ik vind je echt een topvrouw! (en terwijl ik dat schrijf realiseer ik me ook dat je voor mij in die jaren van een 'meisje zonder lucht' een 'vrouw van de wereld' bent geworden.

    Cysterly love, gewoon omdat het kan :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Will do, will do! (zowel de twitterlink als het genieten:)))

      Cysterly kus terug!

      Verwijderen
  20. Waaa thanks so so so much, voor alle lieve lieve woorden hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op de valreep.... T is al weer zaterdag... Dank je wel lieve dappere Dodo! Ik heb genoten, ben stil geweest, geroerd, geraakt geweest, gelachen, gehuild, om de dingen die jij zo bijzonder wist te verwoorden op jouw en inmiddels ook ons blog!
    Het ga je goed! En een volger blijf ik.... Veel liefs,
    Van Ria uit Valthe, waar het nu regent....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dank dank dank voor het delen van je leven en het daarmee inspireren, het met beide benen op de grond zettten, het tot tranen roeren (van emotie en spanning tot van het lachen), je openheid, je humor. Gewoon voor je heerlijke schrijfsels! En nu verder in de anonimiteit als inmiddels BN-er toch wel? Dat we alleen nog nieuws via de (social) media over je zullen horen...straks lezen we de roddels nog in de bladen bij kapper/tandarts... Geniet van je stevige benen waar je met je gezonde longen op staat, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken, want dat doe je gegarandeerd! liefs, Jessica (van de ncfs)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een happy end!! Gelukkig maar.
    Ik zal je missen, Djuna.

    Moge het zo goed gaan in de rest van je leven en dat dat heel lang mag duren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhhhhhhh, wat jammer. Maar wat een heerlijke reden om een blog te beëindigen. Ga jij maar lekker leven, jij! Ik wens je lucht, licht, liefde en heel veel lol. Blijf ademhalen!

    Dikke digitale hug,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bedankt voor al het moois en goeds dat je met je blog hebt gebracht. Vaak mt tranen zitten lezen. Tranen die steeds vaker vreugdetranen werden. Ik wens je al het goeds. Wat ben jij een sterk en mooi mens!

    xx Sandy @blontd

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieverd een heel fijn en gezond leven verder.
    Maak er wat van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Djuna,
    Zoals jij vaak mensen hebt verrast doe je dat nu weer helemaal in Djuna stijl!
    Bedankt voor je mooie, ontroerende en humoristische blogs!
    Wat sta jij vol power in het leven en wat ga jij goed met de CF en alle bijkomende elementen om.
    Ik ben begonnen met volgen toen ik nog leerlingvpk was. . inmiddels ben ik gediplomeerd en heb het regelmatig met collega's en patiënten over jouw blog en enorme positieve doorzettingsvermogen gehad.
    Lieve Djuna, ik bewonder je enorm. Het ga je goed, dat je nog maar heel lang van je deze donor longen mag genieten, vele uitstapjes mag maken en nog meer grote gezonde mensen dingen mag doen.
    En blijf vooral zingen met het raam open!!!!
    Heel veel liefs,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waar je deze donor longen staat moet natuurlijk dear donor longen staan om in jouw termen te blijven. Helaas dacht de tablet er even anders over!

      Verwijderen
  28. Ook ik lees je blogs al heel lang, in slechte en gelukkige goede tijden. De kracht die je daar altijd in naar voren bracht, daar heb ik veel bewondering voor.

    Het gaat je goed!

    Sylvie

    (en mede door jou weet ik heel goed waarom ik al ruim 25 jaar een donorcodicil op zak heb)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa djuni................
    ook al stop je met je blog.jij blijft altijd een apart plekje in mn hart houwe en tuurlijk ga je wel zien als je weer een keertje komt buurten bij ons
    Geniet van al je mooie momenten die je nog gaat meemaken en blijf zoals je bent......spontaan, inpulsief, vol energie enz enz
    ik zal je nooit vergeten maar missen zal ik je verhalen wel hoor misschien tijd voor een boek????? groeten aan je ma en de rest hoor kzal de drinkvoeding nu definitief afzeggen?ahahahahahahahahahah dikke kus van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahaha GEWELDIGE DEAL! No more drinkvoeding for me!!!

      Je krijgt de groetjes terug van mams, hahaha ze wist gelijk wie je was! ;)

      Dikke kus!

      Verwijderen
  30. Dag Djuna,
    Ik ben nog niet lang volger maar heb op een zekere zaterdag bijna je hele blog zitten lezen en was enorm onder de indruk van wat jij niet allemaal meegemaakt hebt. En dat het uiteindelijk zo goed gelopen is... Ik ben dol op je schrijfstijl, je humor en je optimisme! Ik vind het jammer dat ik pas aangepikt ben en je nu stopt met bloggen maar dat van de hemel kijken zal ik onthouden (want twitter heb ik niet ;)
    Het ga je goed!
    Emilia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Djuna! Ik ga je blogs missen, dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wens je alle goeds!
    Maar wat zal ik je overdenkingen gaan missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. heel veel geluk, gezondheid en alle goeds gewenst! Ik ga je blog zeker missen
    maar het mooiste is dat je door gaat met genieten, dat het goed gaat met je!
    ik heb genoten van je schrijfstijl, vaak gelachen, vaak ontroerd en soms verdrietig maar
    vooral gemerkt hoe sterk je bent en hoe je weet te genieten van de mooie dingen, zelfs
    wanneer het tegen zit!!
    je hebt denk ik ook daardoor veel mensen geholpen, na het lezen van jou blog kon ik vaak weer makkelijker de zon zien schijnen (al was het nog zo bewolkt :-):-)
    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat jammer! Ik ben arts en longpatiënt en op beide vlakken heb ik van je geleerd. Het ga je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik mis je nu al. Wil je geen nieuwe blog openen; gezonde vrouw met stevige benen blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een geweldig moment om te stoppen...
    LEEF je HEERLIJKE LEVEN ...........geniet van het skeeleren, koken, reizen, werken en ....het rennen met goeie schoenen...maar dat genieten is jou wel toevertrouwd. Als iemand dat kan, ben jij het wel!. Wees trots op jezelf, wij zijn het ook op jou!
    Liefs van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lieve Djuna,Alles wat ik wil zeggen is al gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Djuna,

    Jou laatste blog voor ons,....
    alle reacties,....
    zoals altijd weer indrukwekkend!!
    Gelukkig blijven wij je zien ,zo af en toe:)
    BLIJF ZINGEN MET HET RAAM OPEN en GENIET

    Groetjes van Bert en joke



































    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wooaaahhhh wat een mooie reacties van iedereen!
    Ohhh echt, ben er stil van! Wat bijzonder en wat bijzonder lief!

    Thanks thanks thanks voor alles alles alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat fantastisch dat je nu kunt stoppen met bloggen. Het gaat dus zo goed met je dat je deze periode af kunt sluiten. Veel mensen kunnen iets leren van jouw "genieten en waarderen van het leven".
    Dankjewel voor het delen daarvan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat jammer dat we geen blog meer van je zullen lezen, maar een super reden om ermee te stoppen. Geniet van je vrijheid en alle leuke, vrolijke, gezonde dingen op je pad.
    Knuffels Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fijn dat als er toch nog wat zou zijn je hier het nog komt melden!
    Maar verder... het gaat je super super goed!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Nou ja....waar moet ik nu mijn wekelijkse portie lachen, huilen, relativering, schop-onder-de-kont, genieten en bewonderen vandaan halen?
    Lief mens, het ga je goed, alle geluk en gezondheid en liefde wens ik je. Wie weet kom ik je ooit tegen in het Nijmeegse leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik hoop dat er alleen positieve aanleidingen zullen zijn voor een come-back als blogger! Wat fijn dat het zo goed met je gaat.

    Toen ik je blog begon te lezen had ik ook longproblemen. Geen CF maar vocht achter de long door uitgezaaide borstkanker. Bij jou las ik dat CF-patiënten veel moeten sporten om de kwaliteit van hun goede longweefsel zo goed mogelijk te houden. Ik ben intensief gaan fitnessen en hardlopen en heb daarbij mijn conditie verbeterd tot een niveau dat de oncoloog niet voor mogelijk had gehouden. Dank je wel hiervoor!

    Het ga je goed, lieve Djuna. Ik las je altijd graag. En ik ben een van je nieuwe volgers op Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Djunaaaa, ik ga je blogs missen! Maar je hebt groot gelijk, this is the moment, een goed moment om je blog af te sluiten. Dikke kus Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Laat dit dan mijn eerste reactie zijn ;)...
    Je bent een fantastische meid en een voorbeeld voor velen, het ga je goed!
    Liefs vanuit Vlaanderen, Marta (ook ik leef verder na tx)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lieve Djuna,

    Ik ga niet alleen je woorden maar ook je fantastische muziekjes missen!

    alle goeds voor jou!
    Itty Frankema

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Dank dank dank voor alle lieve woorden! Waauw. Just. Waauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Er hebben pas 54 mensen laten weten dat ze je zullen missen, dat ze van je genoten hebben, dat ze veel van je geleerd hebben. Ik ben graag de 55e (en er zullen er nog veel volgen!).
    Ik hoop dat iemand je blog als boek op de markt zal brengen; het zou verplichte stof moeten zijn op de opleidingen voor artsen en verpleegkundigen en gratis beschikbaar moeten komen voor alle patiënten. Mocht je nog eens een 'Stichting boek Miss Piggy' oprichten en daar crowdfunding voor gaan doen, dan weet je me te vinden.
    Bedankt tot nu en LEEF !!
    groet
    florijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haaaa met de crowdfunding komt het wel goed dus ;)

      Thanks so much!

      Verwijderen
  50. Oh gossie
    Maar wel begrijpelijk
    En te verwachten
    En zo ....

    We 'zien' elkaar vast nog wel
    Virtueel
    Digitaal
    En wie weet ooit live

    dag Djun,
    you're the best

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Eigenlijk is het gewoon super dat je kan stoppen! Je doel is bereikt, je bent een super sterkte dame geworden! Ik ben je blijven bewonderen om je strijdlust en je positieve kijk op het leven.
    Je bent een topper!!

    Liefs van mij,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van ver heb ik je gevolgd en meegeleefd, maar al lang niet meer gereageerd, Nu dan nog een keertje.Ook ik ga je updates en wijsheden missen!
    Wat GOED dat je eigenlijk geen reden meer hebt om te bloggen ;-))

    Be well and happy!

    Liefs van ver,
    Mickey

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waaa het was GREAT om een Volgster aan de kant van de wereld te hebben!

      Dank voor al je overseas- support!

      Verwijderen
  53. Ik heb eigenlijk nooit gereageerd, maar vond het inspirerend je blogs te lezen! Met je meegeleefd als het niet goed ging en genoten van alle goede dingen. Je bent een voorbeeld voor velen met je positieve energie!
    Ik wens je alle goeds, geniet van je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Bedankt dat wij al die tijd een kijkje in jouw leven mochten nemen! Het heeft mij in ieder geval ervan bewust gemaakt, wat een geschenk het is, om iedere dag gezond weer wakker te worden!
    groetjes, en het gaat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. joh Djuna, denk na mijn vakantie even rustig bij je bij te lezen. Ga je stoppen, ik zal je missen,maar ik begrijp je. Dank je wel voor het kijkje wat we in jouw leven ochten nemen en gewoon ,dank je wel voor wie jij bent !
    Blijf wie je bent en geniet van alles om je heen !
    groetjes
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Leef meis! Veel geluk gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Lieve Djuna,
    Bedankt voor je leuke, vrolijke, mooie en grappige blogs. Ik zal je blogs missen, maar ik snap je wel. Geniet maar van je blogpensioen!

    Dikke knuffel Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, blogpensioen, dat klinkt best cool, in a way ;)

      Dikke x!

      Verwijderen
  58. Lieve Djuna, bijzonder.......dit einde van je blog (ik snap het).......ik volgde je regelmatig.......thxxxxx voor je positiviteit.....'n voorbeeld voor velen........en wens je alle geluk toe met zoveel nieuwe levenskracht én LUCHT!

    Liefs je "oude juffie" Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Lieve Djun!
    Ik ben altijd zo blij met happy-endings! Hoe jammer ik het ook vind dat je stopt, ik geef je groot gelijk! Je bent voor vele een ware inspiratiebron en je hebt laten zien dat ondanks het leven zo *** kan zijn, hoe weinig lucht je nog had en je bijna vaarwel had gezegd, er toch nog positieve puntjes overblijven. Respect! Door jou is het donor zijn/worden 'bespreekbaar' geworden en daardoor heb je bij vele mensen de ogen geopend.

    Veel liefde, geluk en natuurlijk een heleboel lucht voor jou!
    Ik zal je blog missen, maar we daten gewoon verder onder het genot van een SB'tje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Dag Djuna, ik wens je alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Meid ik wens je alle goeds van de wereld toe. Ben blij dat we van jou ervaringen en goede en slechte tijden ook geleerd hebbe. Leef je leven en geniet.
    Bedankt voor alles en allegoeds en geluk.
    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ik ga dit blog missen. En nog heel vaak evn opzoeken om te kijken of er niet stiekem wat bijstaat.

    Maar voor nu, en volledig onnodig om te vermelden: Ga leven! Ga genieten!

    Ik wens je alle goeds toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Jammer dat je met je blog gaat stoppen (stiekem hoop ik dat je het niet-bloggen niet vol gaat houden :)), jij brengt zoveel positiviteit! Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Goedzo! Enjoy life! Kijk voor uit en leef het leven. Maar ik heb wel een vraag. Hoe ga je in hemelsnaam (sorry voor de woordspeling) je blog openen als je bent dood gegaan???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha scherp! Maar nee, als ik 'doodga'. Dus nog niet ben, maar ga... ;)

      Liefs!

      Verwijderen
  65. stiekem kom ik, tegen beter weten in, toch nog af en toe even om het hoekje kijken.....nee, niks, echt niks....

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hartelijk dank voor dit prachtige blog! Ik vond het moedig en inspirerend, en wens je veel goeds (en een kind) toe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik mis je blog nu al hahaha! Ook ik kijk elke keer even!
    ik las je als een goed boek dat je niet kunt wegleggen.
    En toch een verstandige keuze van je! Genieten staat nummer 1 en vooral
    leven met de allerdaagse dingen die op je pad komen!
    Toch nog 1 keer, alle goeds, liefs en bedankt!!!
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik betrap mijzelf erop dat ik toch nog af en toe kijk! Dag Djuna ik wil je het allerbeste wensen! Je hebt zoveel mensen geïnspireerd door je positiviteit en soms heb ik een traantje weggepinkt in mindere tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Voor jou ook alle goeds en... thanks so much voor het trouwe lezerschap!
      Echt heel ontroerend en bijzonder vind ik dat.

      Liefs!

      Verwijderen
  69. Deze week is er extra aandacht aan orgaandonatie en ineens denk ik dat ik al een tijd geen update melding van je blog gezien heb. Er zou toch niets mis zijn is wat ik denk. Snel even kijken en ik zie dit bericht staan. Je laatste blogbericht, wow. Heel veel succes met je 'grote mensen plannen' zoals je ze wel beschreef. Ik hoop dat je heeeel veel mensen aan het denken gezet hebt over orgaandonatie met je blog.
    Groet, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Djuna,
    Bij deze wens ik jou alvast de beste wensen en een geweldig 2014 toe. Jammer dat je met je weblog gestopt bent, maar het is natuurlijk fantastisch dat het goed met je gaat. Het allerbeste en natuurlijk kom ik af en toe nog eens kijken of er misschien nog nieuws is, want ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe het met je gaat.
    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Nog niet eerder heb ik gereageerd op je blog. Zo nu en dan kom ik hier nog even kijken. Net nog even je column gelezen. Mooi!!! Ik wil je een heel gezond 2014 wensen met veel liefde, plezier en geluk uiteraard. Groet Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Een hele late reactie omdat ik lang niet wist wat ik moest zeggen. Ik las net een paar van mijn oude logies, en nu weet ik het. Dank je wel, dat je je leven en je LEVEN deelde. Dank je, dat je mij dit gaf: http://adisna.wordpress.com/2012/01/31/donor/ Ik wens je alle goeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik heb je op mijn blog genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award! Neem eens een kijkje op mijn blog als je wilt weten wat deze award precies inhoudt...

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hoi Djuna. heel mooi blogje weer! (transplantatie stg)
    X Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Het is toch niet echt waar he.... Oh wat hoop ik dat hef niet waar is.... Lieve mooie meid, moet je voor de 3e keer gaan knokken??? #heelveelsterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik las ook hetzelfde, sta je opnieuw op de wachtlijst?wat moeilijk vokr je! Ik wens je alle sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen